تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91260 تاریخ انتشار : 12 آذر 1401

معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور بانکداری جامع از آمادگی این بانک به منظور حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای و خدمات حمایتی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران خبر داد.

به گزارش صدای پول   از بانک رفاه کارگران، محسن ضیایی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور بانکداری جامع طی سخنانی در نشست مشترک با سعید احمدی شهرکی قائم‌مقام این کانون‌ها، افزود: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی آمادگی دارد به سهم خود از اقدامات حمایتی کانون‌های خدمت رضوی حمایت کند.

وی به طرح “نیک‌کارت” بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح، افتتاح حساب‌های سپرده سرمایه‌گذاری برای خیران به منظور واریز تمام یا درصدی از سود متعلقه، به حساب موسسه‌ها، نهادها و سازمان‌های خیریه و حمایت‌گر، امکان‌پذیر شد و می‌توانیم از ظرفیت‌های این طرح در راستای پیشبرد و توسعه فعالیت‌های کانون‌ها بهره ببریم.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این نشست به اقدامات این بانک در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در قالب طرح “عطر مهربانی” اشاره کرد و گفت: این طرح در سال گذشته به مناسبت مبعث پیامبر اعظم(ص) و اعیاد شعبانیه، از محل مشارکت مالی کارکنان بانک رفاه کارگران اجرایی شد.

بهرام فرهی افزود: در یکی دیگر از اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‎توان به مشارکت این بانک در تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد که اخیرا عملیاتی شده است.

احمدی شهرکی، قائم‌مقام کانون‌های خدمت رضوی استان تهران نیز طی سخنانی در این نشست با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این کانون‌ها، گفت: فعالیت‌های بانک رفاه در حمایت از نیازمندان و محرومان کاملا مشهود است و اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بسیار گسترده است؛ بدون شک همکاری متقابل کانون‌ها و بانک رفاه بر غنای این فعالیت‌ها و اقدامات خواهد افزود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست مساعدت مالی بانک رفاه کارگران به کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به مدیران این کانون‌ها اهداء شد.

Twitter Google+ Facebook
84 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها