- صدای پول - https://sedayepool.ir -

حمایت ال‌جی از جوانان توان‌یاب فعال در حوزه تکنولوژی از طریق چالش جهانی فناوری اطلاعات(IT) سال ۲۰۲۲

 

GITC با جذب بیش از ۳۲۰ شرکت کننده از سراسر جهان براییازدهمین سال پیاپی، به توانمندسازی توانیابان جوان ادامه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس هفته گذشته میزبان آخرین دوره یازدهمین چالش جهانی IT برای توانیابان جوان (GITC) بود. در این رویداد ۲ روزه شرکتکنندگان جوان از سراسر جهان مهارت‌هایشان را در فعالیت‌های کامپیوتری در قالب مجموعه‌ای از چالش‌های زمان‌بندیشده آزمودند. تعدادی از کشورهای شرکتکننده کلیدی مانند کره، اندونزی و ویتنام نیز مکان‌هایی را برای شرکت در این رویداد به صورت ترکیبی از فضای آنلاین و حضوری آماده کردند.  

در پی موفقیت دور مقدماتی GITC در ماه آگوست، ثبتنام‌ها برایمرحله نهایی رقابت‌ها افزایش یافت. در نهایت، از بیش از ۳۲۰ شرکتکننده از ۱۶ کشور جهان، برای پیوستن به دور نهایی رقابت‌ها که به صورت آنلاین برگزار می‌شد دعوت شد. پس از رقابت در ۴ چالش eTool، eLifeMap، eContent و eCreative  شرکتکنندگان جوان به صورت آنلاین و حضوری در مراسم اهدای جوایز که برندگان امسال در آن اعلام ‌شدند و فرصتی نیز برای به اشتراکگذاریتجربیات برای همه به وجود ‌آورد، گرد هم آمدند.  

eTool توانمندی‌های داوطلبین را در تهیه و ویرایش فایل‌هایسخنرانی با استفاده از Microsoft PowerPoint و به کارگیریقابلیت‌ها و فرمول‌های Microsoft Excel برای محاسبه و منظم کردن داده می‌آزماید. eLifeMap برای سنجش میزان توانایی انجام جستجوی آنلاین پیشرفته متن و تصویر برای حل مشکلات روزمره است در حالی که eContent ظرفیت فرد را در تهیه و ویرایش ویدئوهابا یک موضوع مشخص ارزیابی می‌کند. و در پایان، چالش eCreative که به دو بخش تقسیم می‌شود و در یک بخش شرکت کنندگان برای یک برنامه اتومبیل خودران کدنویسی کرده(eCreative_SmartCar) و در بخش دیگر ایده‌ای برای یک فن‌آوری‌که زندگی توانیابان را راحت‌تر کند ارائه می‌کند (eCreative_IoT).

شرکت ال‌جی با همکاری وزارت سلامت و رفاه کره جنوبی از سال ۲۰۱۱ رهبری GITC را بر عهده دارد. این برنامه برای کمک به جوانان توان‌یاب از طریق پر کردن شکاف دیجیتالی، ارتقاء توانمندی‌های آن‌ها در استفاده از فناوری اطلاعات برای بهبود وضعیت اشتغال و فرصت‌های تحصیلات عالی این جوانان بنیانگذاری شد. این رقابت تا به امروز که یازدهمین سال برگزاری آن توسط ال‌جی الکترونیکس و کمیته سازماندهی GITC است، مجموعاً حدود ۴۰۰۰ شرکتکننده جوان را جذب کرده است.  

شرکتکنندگان این مسابقات با استفاده از GITC به عنوان سنگ بنایی برای پیشرفت‌های آکادمیک و حرفه‌ایشان، همچنان به چالش کشیدن خود برای تحقق رویاهایشان را پس از مسابقات نیز ادامه داده‌اند. Faiza Pulri Adila از اندونزی، برنده جایزه all-around championship در GITC سال ۲۰۱۸ ، در حال تحصیل در رشته مهندسی نانوتکنولوژی در دانشگاه Airlangga در اندونزی است. به علاوه، Cheenmanee Tnanapon از تایلند اولین شخص با ناتوانی‌های رشدی بود که در سال ۲۰۱۶ برنده  all-round championship در GITC شد. او از طریق حضور در برنامه‌هایمحبوب تلویزیونی در تایلند آگاهی سازی عمومی درباره توانیابی را رهبری می‌کند.  

Varinporn Thongjamnong برنده ۱۹ ساله تایلندی all-around championship در چالش جهانی IT ۲۰۲۲ می‌گوید: ” من برایمسابقه روزهای بسیاری را با همراهی دوستانم سخت کار کردم زیرااین مسابقه یک فرصت عالی برای وادار کردن خودم برای ارتقاء مهارت‌هایم بود. من افتخار این را داشتم که برنده جهانی حوزه ITامسال شوم و اطمینان دارم که این افتخار، انگیزه‌ام را برای سخت‌تر مطالعه کردن برای دستیابی به رویاهایم بیشتر می‌کند.”

Kim In-kyu رییس کمیته سازماندهی GITC:فن‌آوری‌ها می‌توانندبه همه ما در غلبه بر موانع زندگی روزمره‌مان کمک ‌کنند و یک زبان جهانی هستند که از مرزها، فرهنگ‌ها و بسیاری تفاوت‌های دیگرفراتر می‌روند. ما امیدواریم انگیزه و قدرت شرکت کنندگان جوان امسال برای شرکت در چالش‌هایی حتی بزرگتر در آینده بیشترشده باشد.”

همان‌طور که در برنامه زندگی بهتر ۲۰۳۰ ال‌جی تأکید شده است، GITC یکی از ابتکارهای متعدد این شرکت در زمینه‌های کلیدیدسترسیپذیری و فراگیری است. ال‌جی به صورت گسترده‌ای بر نسل‌های آینده به عنوان بخشی از چهارچوب جامع مشارکت اجتماعی‌ خود سرمایهگذاری می‌کند و به برگزاری رویدادها و برنامه‌های مختلفی که به طور خاص با هدف حمایت و کمک به نسل آینده‌ی رهبران با تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌هایشان طراحی شده‌اند ادامه خواهد داد.

###

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکیمصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی(راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهایتجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشیبالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگانپیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها،ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.comمراجعه نمایید.

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com [1]