تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 87328 تاریخ انتشار : 22 مرداد 1401

 

مدیرعامل بانک تجارت در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه، بر آمادگی این بانک برای حمایت و همراهی بیشتر با این شرکت تاکید کرد.
به گزارش  صدای پول از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، هادی اخلاقی فیض آثار و هیأت همراه شامل دکتر شریفیان معاون مدیرعامل، اصغری مدیراموراستان‌های شمال کشور، آموزش، مدیرامور مشتریان تجاری و اصناف، گلی مشاور مدیرعامل و ریاست اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی و باقرلو مدیر شعب استان از شرکت پتروشیمی ارومیه بازدید کردند.
مدیرعامل بانک تجارت به نقش صنعت پتروشیمی در این مقطع حساس از تاریخ کشور اشاره داشت و گفت: سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام شده در صنعت پتروشیمی، اکنون به مرحله‌ای رسیده که کشور باید از ثمرات آن بهره‌مند شود. بانک تجارت به عنوان یک بنگاه مالی افتخار دارد که از سال‌های دور در قالب تأمین مالی و حمایت از پروژه‌های مختلف، همکاری نزدیک، تخصصی و اثر بخشی را با صنعت پتروشیمی داشته است.
وی یادآور شد: به رغم تحریم‌های موجود هنوز ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی در بانک تجارت برای گسترش تعامل و همراهی با شرکت‌های پتروشیمی وجود دارد و حضور مدیران بانک در شرکتهای پتروشیمی فعال در منطقه شمالغرب نشان دهنده عزم بلند بانک تجارت برای تداوم همراهی با این شرکتهاست.
در ادامه مهندس پژمان اسدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه نیز همکاری با بانک تجارت را نقطه عطفی در تعامل شرکت و نظام بانکی عنوان و تأکید کرد: بانک تجارت برای صنعت پتروشیمی شناخته شده است و کمتر پروژه‌ای در این زمینه وجود دارد که از حمایت‌های بانک تجارت برخوردار نباشد.
گفتنی است شرکت پتروشیمی ارومیه بزرگترین تولید کننده سولفات آمونیوم و سولفات پتاسیم و اولین تولید کننده کریستال ملامین در ایران است.

Twitter Google+ Facebook
127 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها