کد خبر:108716
پ
uuu

حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

  مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.  به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و  […]

 

مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.

 به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و  ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس  اداره کل روابط عمومی حضور می یابد  و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور  به صورت تلفنی  گفت و گو خواهد کرد.

علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰  کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی واسطه گفت و گو کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

شماره ثبت:۸۲۸۳۲
۰۹۱۹۶۰۰۱۳۳۶

پایگاه خبری تحلیلی صدای پول تلاش دارد با استفاده از کارشناسان و صاحینظران حوزه بازار پولی و مالی، ضمن انتشار اخبار و رویدادهای مهم این عرصه، تحلیل های داخلی و بین المللی این حوزه از اقتصاد را به درستی به مخاطبان عرضه نماید.

شماره ثبت: 82831