- صدای پول - https://sedayepool.ir -

حضور فعال پست بانک ایران در اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ تهران

پست بانک ایران به عنوان حامی رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ ، حضور فعالی در اینوتکس پیچ تهران داشت.

به گزارش  صدای پول به نقل از اداره کل روابط عمومی در این رقابت که روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه برگزار شد ، اسماعیل عسگری رئیس اداره کل بانکداری خرد به عنوان سخنران و اکبر غلامی مدیر شعب منطقه غرب استان تهران به عنوان داور شرکت داشتند‌.
عسگری در سخنرانی خود در این رویداد با اشاره به ماموریت پست بانک ایران برای حمایت از شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، گفت:
اعطای انواع تسهیلات ، خدمات بانکداری باز در قالب ۴۰ خدمت و پلاگین های درگاه های اینترنت و موبایل بانک از مهمترین خدمات پست بانک ایران به شرکت های فناوری و نو آوری و استارتاپی است.
وی افزود: سیاست و اعتقاد پست بانک ایران این است که شرکت های استارتاپی ، هوشمند و چابک هستند و می توانند نیازهای مشتری را با سرعت مناسب تامین و محصول مورد نیاز را تامین نمایند.
عسگری تاکید کرد:با بهره گیری از ظرفیت شرکت های فعال در حوزه فین تک ، امکان طراحی و تولید خدمات کاربردی موردنیاز با استفاده از خدمات مالی پست بانک ایران در قالب پلاگین فراهم است.
عسگری راهبرد اصلی این بانک را پیاده سازی اقتصاد دیجیتال ذکر کرد و پست بانک ایران را از پیشگامان آن دانست.
در ادامه مراسم ۱۴ تیم استارتاپی با ارائه محصولات خود به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت با رای هیات داوران ، تیم های بیازما و موری استایل به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
در مراسم اختتامیه رویداد اینوتکس پیچ تهران ضمن تقدیر از حضور فعال و حمایت پست بانک ایران از رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ ، جوایز این بانک شامل جایژه نقدی ۵۰ میلیون ریالی و تسهیلات ۵ میلیارد ریالی به هر یک از تیم های اول و دوم با حضور هیات داوران و از جمله اکبر غلامی نماینده پست بانک ایران و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی اعطا و تخصیص یافت.
شایان ذکر است: در این رویداد علی دهقان معاون اداره کل تامین مالی طرح های نوآورانه ، سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی ، معاونین و تنی چند از روسای شعب مدیریت شعب غرب و کارکنان مدیریت شعب منطقه شرق و اداره کل روابط عمومی نیز حضور داشتند.