تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96182 تاریخ انتشار : 27 اسفند 1401

هم زمان با فرارسیدن ۲۴ اسفند دوازدهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیران ارشد بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات یکایک همکاران در واحدهای ستادی و شعب سراسر کشور، گفت: وضعیت کشور در سال ۱۴۰۱ به ویژه در حوزه بانکی و اقتصاد، شرایط دشوار و ویژه ای بود و همکاران من در این شرایط با همت و تلاش مضاعف به دستاوردهای بسیار مطلوبی رسیدند. 

پورسعید سال ۱۴۰۱ را زیربنا و بستری برای یک جهش بلند در سال های آینده بیان کرد و افزود: امکانات و بستری که با تلاش همکاران ایجاد شده است، سکویی است برای خلق راهکارهای هوشمندانه در ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان که البته این روند در سال های آتی نیز با تلاش بیشتر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم با حضور سرمایه انسانی متخصص، با درایت، هوشیار و هوشمند، شاهد تحقق اهداف و جهش درخشان در نظام بانکی و بانکداری دیجیتال خواهیم بود. پورسعید ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک، سال آتی را سالی سرشار از موفقیت برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین دانست و گفت: پیشاپیش سال ۱۴۰۲ را به همه همکارانم تبریک می گویم و امیدوارم سالی همراه با موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشند و با تلاش و کوشش نام ایران زمین را در اوج نگاه داریم.

مجتبی شیروانی هرندی قائم مقام بانک ایران زمین در این مراسم حضور در میان همکاران بانک را مایه افتخار دانست و گفت: هر کدام از مدیران بانک ایران زمین در حوزه نظام بانکی کشور یک برند هستند و برای من باعث افتخار است که با تک تک آنها همکاری دارم و با کمک هم و همه همکارانم در بانک ایران زمین، به سمت موفقیت پیش خواهیم رفت.

شیروانی هرندی در ادامه افزود: نهایت همکاری را با دستورالعمل ها و مقررات نظام بانکی داشته ایم و جسارت را ضمیمه تصمیم های مان قرار دادیم و با تمام وجود براساس امکاناتی که داشتیم حتی فراتر از آن به سمت موفقیت حرکت کردیم.

قائم مقام بانک از تفاهم نامه بانک ایران زمین با شهرداری تهران خبر داد و گفت: تفاهم نامه ای با شهرداری تهران در راستای خدمت به هموطنان و همشهریان شهر تهران امضاء شده است. 

براساس این تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران با همکاری بانک ایران زمین و شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است است.

شیروانی در ادامه خاطرنشان کرد: در تمام این سال ها در کنار هم بودیم و بی شک بانک ایران زمین جزوی از خانواده همه ما است. سالگرد تاسیس بانک و پیشاپیش سال ۱۴۰۲ را به همه همکاران و خانواده های محترم شان تبریک می گویم و سبزی، سلامتی و آرامش را برایشان آرزومندم.

در این مراسم مسعود مهردادفر معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک ایران زمین، موفقیت و پیشرفت را همانند هموار کردن یک جاده ناهموار بیان کرد و گفت: زمانی که انسان احساس کند حرکتی که انجام می دهد باعث از بین رفتن موانع پیش رو می شود، لذت بخش است و این حرکت دسته جمعی و بدون توقف در نهایت باعث ایجاد آرامش و راحتی همکاران خواهد شد. 

در ادامه مراسم فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین سال ۱۴۰۱ را سالی سرشار از فراز و نشیب دانست و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات بانک آنچه که ما چند سال قبل شروع کردیم، امسال به بهره برداری رساندیم و آن را در قالب اکوسیستم درآورده و به صورت یکپارچه ارائه کردیم.

اینالویی افزود: در حال حاضر بانک تمامی اجزای یک اکوسیستم از جمله پلتفرم، زیرساخت، کسب و کار دیجیتال، زیرساخت داده، باشگاه مشتریان و مرکز تماس دیجیتال را فراهم کرده است و کار ما توسعه و غنی سازی این اکوسیستم است.

معاون فناوری اطلاعات بانک خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این مزیت رقابتی که ایجاد کرده ایم را حفظ کنیم و به سوی برقراری ارتباط با کسب و کارهای مختلف دیجیتال برویم. اینالویی آینده بانک ایران زمین را امیدوار کننده بیان کرد و افزود: به ثمر رسیدن تمامی پشتیبانی های انجام شده باعث ایجاد یک تیم متخصص که به دانش روز متکی هستند، شد. 

همچنین شرکت هایی داریم که در این اکوسیستم فعالیت می کنند و همکارانی که در ستاد و شعب با این اکوسیستم آشنا هستند و نهایتاً ابزارهایی داریم که برای ما مزیت رقابتی ایجاد می کنند.

اویس رحیمی معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک ایران زمین ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران به ویژه مدیران ارشد بانک، گفت: ایمان دارم با پای مردی و تلاش همه همکاران، هر قدر پستی و بلندی ها بیشتر شود، ما به موفقیت نزدیک تر خواهیم شد.

در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، مشاورین، مدیران امور شعب استان ها و تهران، مدیر امور روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت و دبیرخانه هیئت مدیره بانک ایران زمین حضور داشتند.

Twitter Google+ Facebook
173 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها