- صدای پول - https://sedayepool.ir -

جشنواره فروش باران بیمه نوین همراه با جوایز ویژه

شرکت بیمه نوین در راستای خلق ارزش برای مشتریان خود، محصولات بیمه‌ای خود را با شرایط ویژه در آذر ۱۴۰۱ ارائه می‌کند.

به گزارش صدای پول ، شرکت بیمه نوین از یکم تا ۳۱ آذرماه در جشنواره فروش باران انواع بیمه‌نامه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، مسئولیت و بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود را  با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

همچنین در جشنواره باران علاوه بر تخفیف‌های ویژه، به افرادی که در بازه زمانی این جشنواره محصول بیمه‌ای مورد نیاز خود را خریداری کنند، به قید قرعه کمک هزینه سفر برای مشتری و همراه وی تعلق خواهد گرفت.

در این جشنواره فروش ویژه، بیمه‌های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان با شرایط ویژه ارائه می‌شوند.

بیمه‌های بدنه اتومبیل، بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری(تخفیف در هزینه‌های بیمه‌گری)، بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی، آتش‌سوزی مراکز غیر صنعتی و آتش‌سوزی انبارها از دیگر محصولاتی است که در این جشنواره با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط جشنواره تابان نوین، می‌­توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com [1]  مراجعه کرده و یا با شماره  ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.