تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 37705 تاریخ انتشار : 31 شهریور 1398

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی، جزییات مصوبه دولت در خصوص تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در ۱۵ روز نخست مهرماه را تشریح کرد.

به گزارش صدای پول  به نقل از مهر ، علیرضا قیطاسی درباره مصوبه دولت در خصوص تغییر ساعات کاری بانک‌های شهر تهران در ۱۵ روز نخست مهرماه گفت: کارمندان بانک‌ها حداکثر تا ساعت ۹ صبح روزهای اول تا پانزدهم مهرماه مجاز هستند به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک در سطح شهر تهران، تاخیر داشته باشند و این تاخیر مجاز خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به این بخشنامه، مرخصی ساعتی برای کارکنانی‌ که با تاخیر در محل کار حاضر شوند، محاسبه خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تصریح کرد: البته مدیران شعب بانک‌ها حتما به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهند کرد که هیچ‌گونه خللی در خدمات‌رسانی به مشتریان صورت نگیرد و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

با توجه به آغازسال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ از ابتدای مهرماه و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان تاخیر ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران براساس مصوبه دولت مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه در صورت تاخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

در این راستا دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مکلفند به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمت رسانی با وقفه مواجه نشود.

قیطاسی همچنین در خصوص قطعی موقت و یک ساعته خدمات بانکی در زمان تغییر ساعت گفت: تغییرساعت رسمی کشور هر شش ماه یکبار و در اول فروردین و سی‌ام شهریورماه یک برنامه عادی است و سیستم بانک‌ها به طور عادی و اتوماتیک این تغییرات را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه قطعی موقت شب گذشته نیز طبق روال گذشته انجام شد، تصریح کرد: البته این تغییر ساعت همواره با اختلال احتمالی و مقطعی همراه بوده و بلافاصله سیستم بانک‌ها آماده ارائه خدمت شده است.

Twitter Google+ Facebook
11,252 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها