تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96145 تاریخ انتشار : 25 اسفند 1401

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تکذیب خبر محدودیت ورود برخی خودروها به جزیره کیش در ایام نوروز گفت: شعار ما کیش برای همه ملت عزیز و شریف ایران است.

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی با اشاره به برخی محدودیت‌ها براساس ظرفیت تاب‌آوری و برد زیستی جزیره کیش، گفت: تمهیدات لازم دیده شده است و همه تلاش سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذاران، هتلداران و همه ساکنان جزیره استقبال شایسته از مسافران نوروزی کیش است.

وی افزود: با افزایش ضریب اسکان و ساماندهی کمپ‌های مسافری، امسال نسبت به سال گذشته خدمات متفاوت تری را به مهمانان نوروزی ارائه خواهیم داد.

پورزادی حمل و نقل دورن شهری، ظرفیت تولید آب و برق مورد نیاز جزیره را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: افزایش ظرفیت پرواز‌ها، لندینگ کرافت‌ها و شناور‌های مسافربری جزیره کیش برای استقبال از مهمانان نوروزی پیش بینی شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان کرد: هیچ گونه محدودیتی برای ورود خودرو‌های مسافران نوروزی وجود ندارد و خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها از سوی یکی از مجموعه‌های بخش خصوصی بوده است که شاید این خبرگزاری به گونه‌ای دیگر عنوان کرده است.

سعید پورزادی افزود: شعار دولت سیزدهم این است که بتوانیم عدالت را ایجاد کنیم، ظرفیت گردشگری خوبی در جزیره کیش برای استقبال از مردم شریف ایران عزیز آماده شده است.

Twitter Google+ Facebook
208 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها