تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 98533 تاریخ انتشار : 8 خرداد 1402
مدیرعامل بانک سینا از توجه به بانکداری پلتفرمی به عنوان یکی از نقاط تمرکز این بانک خبر داد.

به گزارش صدای پول از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای شعب منطقه البرز، قزوین و زنجان، افزود: بانکداری پلتفرمی در حال حاضر ابزار مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان فراهم ساخته است و بانک سینا برنامه‌ریزی جدی و متمرکزی برای توسعه بانکداری پلتفرمی انجام داده است.
وی طرح راهبردی کسب‌وکار را محور اصلی اقدامات بانک سینا در سال جاری برشمرد و گفت: در سال گذشته بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده، از میان یک هزار و ۳۱۹ مسئله شناسایی‌شده بانک، به پنج مسئله اصلی و کلیدی رسیدیم که تبیین‌کننده ضرورت طراحی و اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار است و امسال با تمرکز بر این مسائل و نظام‌بخشی به آن‌ها تلاش می‌کنیم به اهداف ترسیم‌شده در این طرح دست یابیم.
مدیرعامل بانک سینا پیشرفت این بانک را در گرو اجرای دقیق و صحیح طرح راهبردی کسب‌وکار برشمرد و خاطرنشان کرد: همراهی کلیه کارکنان، متضمن موفقیت طرح راهبردی کسب‌وکار است و ضرورت دارد این موضوع سرلوحه تمامی فعالیت‌های مدیران صف و ستاد باشد.
وی با تأکید بر لزوم جاری شدن تفکر نوین کسب‌وکار در بین کارکنان اذعان داشت: در دو سال آینده باید آموزش‌هایی بر اساس طرح تحول و نیاز بانک طراحی شود تا اثربخشی و ثمربخشی مطلوبی برای کارمندان به همراه داشته باشد.
فتحعلی در ادامه با تأکید بر تلاش در جهت افزایش درآمدهای غیرمشاع برای رسیدن به سودآوری بیشتر اذعان داشت: حرکت به سمت تغییر در نوع جریان‌های درآمدی، از نتایج جاری‌سازی طرح راهبردی کسب‌وکار خواهد بود.
مدیرعامل بانک سینا کنترل و هدایت تسهیلات و جذب منابع بانک را در دستیابی به اهداف بانک اثرگذار عنوان کرد و از تمام مدیران و کارکنان بانک سینا خواست بی‌وقفه برای افزایش منابع و بهینه‌سازی ترکیب منابع تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در موضوع تسهیلات تکلیفی و مسئولیت اجتماعی، بانک سینا یکی از بانک‌های پیشرو در نظام بانکی بوده است، افزود: امسال در موضوع تخصیص اعتبارات تلاش می‌کنیم در جهت تحقق شعار سال با محوریت مهارتورم و رشد تولید، گام‌های بلندتری برداریم.
گفتنی است مدیرعامل و اعضای هیئت‌عامل بانک سینا از شعب مختلف بانک در منطقه البرز، قزوین و زنجان بازدید کردند.

Twitter Google+ Facebook
87 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها