تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91098 تاریخ انتشار : 7 آذر 1401

هنر نه تنها الهام بخش ماست بلکه چگونگی نگاه ما به دنیا را نیزکاملاً متحول می‌کند. سال‌هاست که ال‌جی با درک این مسئله، متعهد شده است که زندگی را با استفاده از تلفیق هنر و فن‌آوری برای کاربران بهتر کند. تعهدی که در پروژه LG OLED ART تحقق یافتهاست.

ال‌جی برای برگزاری بزرگترین رویداد هنر دیجیتال به عنوان گام بعدیدر تقویم این پروژه تأثیرگذار، تأمینکننده انحصاری نمایشگرهاینمایشگاه Digital Art Fair Xperience Hong Kong شد. ال‌جیدر رونمایی از محصولات پیشرفته و نوآورانهای که هنر دیجیتال را نمایش میدهند، به منظور نمایش موبهمو و با جزئیات محصولاتهنری متنوع، در کنار توضیح نحوه تلفیق هنر و فن‌آوری توسط اینشرکت، از فن‌آوری OLED خود استفاده کرد.

ال‌جی با استفاده از این فرصت برای برقراری ارتباطی عمیق‌تر با عرصه هنر، نمایشگر هیجان‌انگیز Transparent OLED Displayخود را برای ارائه اثر هنری خیره کننده MetaSkull انتخاب کرد. اجرای این اثر توسط هنرمند چینی معروف ساکن در لندن Jacky Tsai و گروه خلاقش ۳ سال طول کشید. این شاهکار که یک ویدئویمنحصر به فرد ۴K است یک جمجمه metaverse را به تصویرمی‌کشد که فصل جدیدی از هنر را آغاز می‌کند و قرار است توسط Sotheby’s به حراج گذاشته شود.

با استفاده از شفافیت ۳۸ درصدی صفحه نمایش و طراحی عمیق و خیرهکننده این اثر، با نمایش تمام جزییات ظریف جمجمه با کمک تضادهای رنگی قوی، فن‌آوری LG OLED کاملاً در فضاینمایشگاه میدرخشد. بازدیدکنندگان و میهمانان رسانه‌ای از تواناییفوقالعاده این فن‌آوری در به کارگیری تکنولوژی برای تبدیل یک اثر هنری جالب به یک اثر خیره کننده و نفسگیر، حیرتزده شدند.

هدف دیگر حضور OLED Objet Collection ال‌جی، نمایشبرترین‌های هنر دیجیتال شامل OLED Objet Collection Easelال‌جی بود که همانطور که از نامش پیداست، شبیه به یک قاب هنریزیباست و یک کاور پارچه‌ای قابل تنظیم دارد که ظرافت و زیبایی در سبک مدرن را ارائه می دهد. محصول دیگر حاضر در نمایشگاه،OLED Objet Collection Posé ال‌جی بود که برای اولین بار در نمایشگاه هنگکنگ معرفی شد. Posé با لبه‌های منحنی و رنگ ملایمبژ که شیارهای بافت پارچه‌ای پشت آن را چشم نوازتر می‌کند، از تمامی زوایا معیارهای یک طراحی زیبا را رعایت می‌کند.

نمایشگر LG OLED Flex محصول جدید دیگری در نمایشگاههنگکنگ بود. این تلویزیون پیشرفته که به عنوان اولین صفحه نمایش۴۲ اینچی  OLED در جهان با قابلیت خم شدن ، خود را از نمایشگرهای Gaming مرسوم و موجود در بازار متمایز می‌کند، یکتلویزیون نوآورانه در تاریخ ساخت تلویزیون است.

ال‌جی علاوه بر استفاده از محصولات جدید، با نمایش آثار با شکوه هنرمند مشهور Barry x Ball بر تلویزیون ۹۷ اینچی OLED evo Gallery Edition خود بار دیگر نشان داد که LG OLED با پیکسلهای خودنورده چگونه بهترین بوم نقاشی دیجیتال را برای نسل جدید هنرمندان فراهم می‌کند.

در قسمت Collector Showcase نیز دو اثر بسیار جالب از هنرمند با استعداد ساکن هنگکنگ Henry Chu که از داده‌ها، موسیقی و حرکات بدن برای خلق خاص‌ترین آثار استفاده می‌کند، به وسیلهتلویزیون‌های OLED evo Gallery Edition ال‌جی به نمایشدرآمدند. Piano Wind NFT، اثر الهام بخش Chu دارای کنتراست و رنگ‌های زنده‌ای است که فقط با استفاده از رنگ‌های طبیعی OLEDevo Gallery Edition TV ال‌جی می‌تواند حداکثر پتانسیل خود را نمایش دهد.

این همکاری هیجان انگیز با Digital Art Fair Xperience نشان دهنده تبدیل ال‌جی به یک مدافع پیشگام در هنر معاصر است و بار دیگر از طریق ادامه ارزش‌های منحصر به فردی که  LG OLED ART در سراسر جهان ارائه می‌کند بر تعهد این برند به خلق هنریالهام بخش تأکید می‌کند.

###

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برایپیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌هایرده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایزOLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

Twitter Google+ Facebook
63 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها