تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 92563 تاریخ انتشار : 5 دی 1401

وزیر نیرو با ارسال لوح سپاسی از اقدامات شرکت فجر انرژی خلیج فارس در کمک به تأمین پایدار انرژی تابستان ۱۴۰۱ در دوران اوج مصرف تقدیر کرد.

به گزارش  صدای پول به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علی اکبر محرابیان همچنین اقدامات برنامه ریزی شده و موفق این شرکت در انجام تعمیرات نیروگاه‌ها را تحسین و تاکید کرد که تلاش‌های صورت گرفته در این شرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمتگزار سیزدهم بوده و موجب جلب رضایت مردم شده است.
پیش از این نیز و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۷ و ۱۴۰۰ نیز معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان طی لوح‌های جداگانه از اقدامات شرکت فجر تقدیر کرده بودند.
این شرکت هرساله در فصول گرم سال بیش از ۵۰۰ مگاوات برق لحظه را به شبکه برق سراسری تزریق کرده که این مقدار معادل بیش از نیمی از کسری برق استان خوزستان است.
شرکت فجر انرژی در سال ۱۴۰۱ همانند سال‌های گذشته در فصول گرم سال بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کیلووات برق به شبکه سراسری تزریق کرده تا بتواند کسری برق شهرهای منطقه را تأمین کند.
شرکت فجر انرژی خلیج فارس به عنوان قلب تپنده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وظیفه تولید و تأمین سرویس‌های حیاتی شرکت‌های منطقه را بر عهده دارد. این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و همچنین خدمت به جامعه واقع در منطقه همجوار خود، هر سال مقدار قابل توجهی برق به شبکه سراسری تزریق می‌کند.
فجر انرژی برای اینکه بتواند نیروگاه‌های خود را همواره در فصول گرم سال در مدار تولید باقی نگه دارد و برق شرکت‌ها و منطقه را تأمین کند، برنامه ریزی مدون برای تعمیرات اساسی توربین و روتورهای خود پیاده‌سازی کرده که به کمک کارشناسان خبره خود آن را عملیاتی می‌کند.

Twitter Google+ Facebook
993 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها