تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 59986 تاریخ انتشار : 7 دی 1399

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از یکی از خیّران رباط کریمی که بیش از پنج سال است با این نهاد در خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت همکاری می کند، تقدیر کرد.
به گزارش صدای پول از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،سید ابوالفضل پرپنچی ،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در شهرستان رباط کریم با یکی از خیران این شهرستان در محل دفتر کار وی،دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران و رئیس اداره شهرستان رباط کریم انجام شد،به پاس کمک های این نیکوکار با بیش از پنج سال همکاری،در جهت خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف این نهاد در استان تهران، با اهداء لوح سپاس،تقدیر کرد.
پرپنچی،تأکید کرد: کمک های حامیان و خیّران تأثیر بسزایی در توانمندسازی گروه های هدف تحت حمایت این نهاد دارد.
این خیّر رباط کریمی نیز با توجه به فعالیت در حوزه ساخت شیرآلات، برای تأمین شیرآلات ۵۰ واحد از پروژه ۳۵۲ واحدی پیشوا به صورت رایگان اعلام آمادگی کرد.
وی همچنین برای تآمین شیرآلات سایر واحدها نیز، آمادگی خود را برای تأمین شیرآلات مورد نیاز این پروژه با دریافت تخفیف ویژه و قیمت مناسب از کارخانه،اعلام کرد.
کامل فیروز مرنی،رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم،با بیان اینکه این خیّر در بخش های مختلف با کمیته امداد شهرستان رباط کریم همکاری دارد،گفت: تأمین شیرآلات پروژه ساخت ۴۹ مسکن برای روستائیان محروم قلعه سیمون از توابع شهرستان اسلامشهر که از این تعداد ۳۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اسلامشهر قرار داشتند،بوده و اکنون نیز با تهیه و توزیع غذای گرم در مناسبت های مختلف و سایر طرح ها با این نهاد در شهرستان رباط کریم همکاری دارد.
شایسته ذکر است:در شهریورماه سال ۱۳۹۵، کمیته امداد استان تهران با همکاری بسیج سازندگی، سپاه پاسداران سیدالشهداء (ع) و دیگر نهادهای خدمت رسان عملیات تخریب و بازسازی مسکن ۴۹ خانوار ساکن در روستای قلعه سیمون آغاز و در دی ماه همان سال به این تعداد خانوار تحویل شد.
از این تعداد، ۳۸ خانوار که شرایط لازم برای برخورداری از خدمات حمایتی این نهاد را داشتند، تحت حمایت کمیته امداد اسلامشهر قرار گرفتند و در همین جهت ،از کمک هزینه بلاعوض ساخت مسکن این نهاد،بهره مند شدند.

Twitter Google+ Facebook
317 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها