تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 87470 تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401

بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی میهن در بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از این مجتمع تولیدی ضمن قدردانی از خدمات بانک گفت: قدیمی ترین دستگاه های میهن با حمایت بانک ملی ایران خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.

 

به گزارش صدای پول از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین امروز به همراه دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و دیگر مدیران ارشد بانک از بخش های مختلف خط تولید گروه صنعتی میهن بازدید و بر لزوم توجه ویژه این بانک به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به ویژه این مجتمع صنعتی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه برای حمایت از تولید باید نگاه حمایتی به بنگاه های اقتصادی و تولیدی وجود داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به بانک محور بودن نظام اقتصادی کشور، بانک ها سهم بیشتری در رشد و توسعه بخش تولید و صنعت به عنوان پیشران های اقتصادی دارند و در این میان، طبیعی است که وظیفه بانک ملی ایران به عنوان بازوی پرتوان دولت، خطیرتر و پر رنگ تر باشد.
فرزین اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که این نقش به خوبی مدیریت شود و بتوانیم همانند دهه های گذشته که نام نشان بانک ملی ایران در تمام عرصه های اقتصادی کشور، از خدمات زیربنایی تا تحول گرایانه وضوح قابل مشاهده است، همواره نقش آفرینی کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی این بانک را حامی و همراه خود می دانند، خاطر نشان کرد: هدف ما حمایت از بخش صنعت و تولید کشور است و در این بین، یقینا عملکرد بانک فرهنگ سازی برای حمایت از تولید را نیز با خود به همراه خواهد داشت تا افقی روشن پیش روی صنعتگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران کشورمان باشد.
ایوب پایداری بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی میهن نیز در این دیدار صمیمانه با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران همواره گام های حمایتی بسیار بلند و مهمی برای توسعه صنعت غذایی کشور بویژه میهن برداشته است، گفت: ما هر چه که داریم، از بانک ملی ایران است.
وی با تاکید بر اینکه ما بانک ملی ایران را به ‌عنوان حامی صنعت کشور می‌شناسیم، بر لزوم ادامه حمایت ها و توجه هر چه بیشتر این بانک به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور تاکید کرد.
مجتمع صنایع غذایی میهن به عنوان بزرگترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در کشور، محصولات خود را به ۱۳ کشور صادر می کند و بالغ بر ۲۵ هزار نیروی انسانی دارد.

Twitter Google+ Facebook
187 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها