- صدای پول - https://sedayepool.ir -

تقدیر از نوآوری‌های ال‌جی برای طراحی‌هایکاربرمحور در نمایشگاه IDEA 2022

ال‌جی با کسب ۱۳ جایزه در International Design Excellence Awards در سال جاری ، بار دیگر برتری خود را در طراحی اثبات کرد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) بار دیگر موفق شد در International Design Excellence Awards (IDEA) 2022 به دلیل برتری در طراحی محصولاتش، شناخته شود و جمعاً ۱۳ جایزه از جمله جایزه‌ی معتبر Gold honor را دریافت کرد. در کنار جایزه‌ی Design IF و جایزه‌ی Design Red Dot، که هر سال توسط انجمن طراحی صنعتی آمریکا (IDSA) برگزار می‌شود، (IDEA) یکی از برترین رویدادهای طراحی جهان است که به شناساندن دستاوردهای بی‌نظیر در طراحی صنعتی می‌پردازد.

OLED Object Collection Posé LG، که بخشی از سریتازه‌معرفی‌شده‌ی تلویزیون‌های lifestyle الجی است نشان طلا را در IDEA امسال دریافت نمود. این محصول که شبیه اثری هنری یا بخشی از مبلمانی گران‌قیمت است، با طراحی ظریف خود به هر فضایی زیبایی می‌بخشد و هم‌زمان به‌لطف آخرین فن‌آوری‌های LG OLED، برای کابران تجربه‌ی تماشایی به‌یادماندنی رقم می‌زند.

برخلاف تلویزیون‌های متداول که یا روی دیوار نصب می‌شوند یا رویکنسول و میز قرار می‌گیرند، به لطف استند چهارپایه‌ی ظریف، Poséرا می‌توان در همه‌جای خانه قرار داد. وقتی تلویزیون در حالت Gallery قرار می‌گیرد، به یک اثر هنری زیبا بدل می‌شود و آثار هنرییا عکسهایی زیبا را به نمایش می‌گذارد، و بدین ترتیب با روشیخاص، ویترینی برای نمایش آثار هنری مورد علاقه یا خاطرات ارزشمند خانوادگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اوایل امسال OLED Object Collection Posé LG جایزه‌ی Best of the Best را در Red Dot Design Award 2022 نیز از آن خود کرد، و علاوه بر آن، Easle، یکی دیگر از محصولات OLED Object Collection، در iF Design Award 2022 جایزه‌‌ی Gold award رادریافت کرد.

از دیگر برندگان IDEA 2022 می‌توان به راهکارهای جدیدآشپزخانه‌های مدرن، یعنی سری یخچال‌های سایدبای‌سایدInstaView ، و اجاقماکروویو STUDIO Over-The-Rangeاشاره کرد، که هر دو برای طراحی برجسته و زیبا جایزه‌ی Bronze awards را دریافت کردند. محصولات دیگر ال‌جی که در رقابت امسال شرکت کردند عبارتند از:

LG tiiun
LG PuriCare AeroTower
LG Refrigerator Objet Collection Series
LG Washer and Dryer Pair
LG STUDIO 36” InstaView™ French-Door Refrigerator
LG STUDIO Oven Range Series
LG STUDIO Wall Oven Series
LG 1 Way Cassette Air Conditioner
LG Residential Ventilation Solution (ERV)
LG Self Ordering Kiosk

به گفته‌ی لی چول-بائه، مدیر مرکز طراحی Life Innovation شرکت ال‌جی الکترونیکس، «ال‌جی همواره به‌دنبال دستیابی به نوآوری در طراحی است تا زندگی کاربرانش را از طریق ترکیب زیبایی‌شناسیو فن‌آوریهای پیشگام ال‌جی ارتقا دهد».

###

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکیمصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی(راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهایتجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشیبالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگانپیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها،ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.comمراجعه نمایید.

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com [1]