- صدای پول - https://sedayepool.ir -

تفکر بسیجی تقویت کننده روحیه خدمتگذاری است

صدای پول: دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران و پایگاه تابعه مناطق سه گانه تهران که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید گفت: تفکر بسیجی تقویت کننده روحیه خدمتگذاری است.
به گزارش  صدای پول به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان بانک گفت: وجود تفکر بسیجی در پست بانک همواره تقویت کننده روحیه خدمت و تسهیل کننده کارهای دشوار بوده است.
فرحی افزود: در حال حاضر تفکر بسیج از مرزهای کشور فراتر رفته و به تفکر نجات دهنده جوامع تبدیل شده است، بطوریکه اگر این تفکر نبود پیروزی بر داعش در کشورهای همسایه ما محقق نمی شد.
مدیرعامل بانک گفت: چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی، بسیج چهره ای شاداب و محبوب داشته و به لطف خدا در همه بخش ها موفق عمل کرده است .
وی افزود: حضور خالصانه بسیجیان در راستای خدمت رسانی پست بانک و سایر نهادها به مردم، اهمیت و قداست تصمیم امام راحل (ره) برای تشکیل بسیج را روشن می سازد .
فرحی تعیین پست بانک بعنوان یکی از بانک های عامل صندوق توسعه ملی را عرصه جدیدی برای خدمت به تولید و اشتغال کشور دانست و گفت: ارزش فعالیت در این حوزه ها از حضور در جبهه ها کمتر نیست .
عبدالرحمن آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت بسیج و پایگاه های فعال این حوزه گفت: بسیجیان پست بانک آمادگی دارند در هرجایی که برای خدمت به مردم
نیاز به حضور بسیجیان باشد با تمام توان فراتر از وظایف اداری و سازمانی همکاری کنند.
آقایی به مشارکت بسیجیان در جهت تحقق اهداف بانک اشاره کرد و گفت : بسیج علاوه بر وظایف اداری و سازمانی فعالیت های فرهنگی متعددی بویژه در حوزه تحکیم خانواده و خدمات مشاوره ای انجام داده است .
گفتنی است: در این جلسه مجید قنایی معاون حوزه مقاومت بسیج نیز با تشریح برنامه های این حوزه در عرصه سازندگی خواستار استمرار حمایت بانک از این فعالیت ها گردید و اعضای شورا نیز خواسته ها و انتظارات بسیجیان را مطرح و از حمایت همیشگی مدیران عالی بانک از بسیج قدردانی نمودند .