- صدای پول - https://sedayepool.ir -

تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی

صدای پول:بانک ملی ایران از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، بالغ بر ۲۲ هزار و ۴۳۸ فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

به گزارش  صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در هفت ماه ابتدای امسال تعداد ۱۴ هزار و ۸۰۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش حدود ۲ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال و بالغ بر پنج هزار و ۱۶۷ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۷۲۵ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، یک هزار و ۹۹ فقره از این تسهیلات به ارزش ۷۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۳۱ فقره به ارزش ۳۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت هفت فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال و ۹۲۵ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۱۵۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

همچنین بانک ملی ایران در هفت ماه ابتدای سال جاری در مجموع ۵۸ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در ۴۲ هزار و ۱۱۴ فقره برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت کرده است.