تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91046 تاریخ انتشار : 7 آذر 1401

در نشست مشترک میان مدیرشعب بانک مسکن زنجان و پلیس پیشگیری استان بر تداوم همکاری‌ها و تعامل دو نهاد تاکید شد.

به گزارش  صدای پول ، مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان در دیدار با سرهنگ آرش خلخالی رئیس پلیس پیشگیری استان که معاونان و رئیس حوزه حراست مدیریت نیز حضور داشتند، عنوان کرد.

در این نشست که به منظور گسترش تعاملات و همکاری فی مابین، جمالوندی گفت: امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع بشری محسوب می‌شود و حس امنیت آرامش را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

مدیر استان به حضور شبانه‌روزی، مقتدرانه و مشفقانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح که سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند، اشاره و از رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان و تمامی کارکنان جان برکف نظامی و انتظامی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

آرش خلخالی رییس پلیس پیشگیری استان زنجان نیز با تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه بانک مسکن استان زنجان، بر تداوم تعامل و همکاری این دو دستگاه اجرایی تاکید کرد.

خلخالی، پلیس پیشگیری را یکی از بزرگ‌ترین ‌زیرمجموعه‌های انتظامی کل کشور برشمرد که تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، یگان‌های حفاظت، پلیس‌های افتخاری، پلیس فرودگاه‌ها و پلیس راه‌آهن، یگان‌های امداد و … تحت نظر آن فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: از اینکه در برقراری نظم و امنیت کشور در حال انجام وظیفه هستیم، بسیار مفتخریم و مخلصانه در زیر سایه حضرت ولیعصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری به‌طور شبانه‌روزی در خدمت آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه وطن عزیزمان هستیم.

Twitter Google+ Facebook
97 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها