تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 90979 تاریخ انتشار : 6 آذر 1401

بیمه تعاون به مناسبت روز بیمه، تخفیفانه فروش را در رشته بیمه های زندگی راه اندازی کرده است.

 

 

 

 به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت به مناسبت روز بیمه و از تاریخ ۵ الی ۱۵ آذر، طرح ویژه فروش بیمه نامه در رشته بیمه های زندگی را راه اندازی کرده است.

بر این اساس، علاقه مندان می توانند در تاریخ اشاره شده، با خرید بیمه نامه زندگی بیمه تعاون، از ۵۰ درصد تخفیف در هزینه های اداری و بیمه گری برخوردار شوند.
گفتنی است، در بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین و جامع‌ترین بیمه‌نامه حال حاضر کشور ارائه خواهد شد و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری ‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و… در این بیمه‌نامه لحاظ شده است.
بر این اساس، دارنده این بیمه نامه «می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شده» و از خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار بهره‌مند می‌شود».
«پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن» و «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» از دیگر مواردی بود که در طرح بیمه زندگی دیده شده است.
شایان ذکر است که هم اکنون «تعداد پوشش بیماری های خاص در ۴ گروه اصلی از ۵ بیماری به ۳۰ بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر ۵۰ میلیون تومان نیز به صورت سرمایه ای پوشش داده خواهد شد».
بر این اساس «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و…؛ گروه سوم به بیماری های اعصاب شامل تومور و …و گروه چهارم به سایر بیماری ها شامل بیماری های وخیم کبدی و… اختصاص دارد».

قابل توجه است این بیمه نامه بنا دارد پوشش «هزینه های مشاوره درمانی» را نیز به این رشته اضافه کرده و بسته تکمیلی تری را برای مشتریان فراهم کند.

Twitter Google+ Facebook
92 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها