تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 90982 تاریخ انتشار : 6 آذر 1401

سر پرست بانک مسکن از افتتاح حساب ۷۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و تسهیلات را در مجموع ۳۹ هزار و ۱۴۲ میلیاردتومان عنوان کرد.

 

به گزارش  صدای پول به نقل از  بانک مسکن – هیبنا، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند افتتاح حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک، پرداخت وجه به سازندگان و افتتاح حساب متقاضیان را اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۷۴۰هزار و ۳۳۵ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

سرپرست بانک مسکن توضیح داد: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۹ هزار و ۱۴۲ میلیاردتومان است که از این میزان، ۲۴ هزار و ۶۹۷ میلیاردتومان از محل تسهیلات و ۱۴ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است.

وی اعلام کرد: تاکنون ۴۲۲ هزار و ۶۲۲ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۸۴ هزار و ۳۴۴ واحد به مبلغ ۶۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

Twitter Google+ Facebook
81 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها