تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 66854 تاریخ انتشار : 17 خرداد 1400
 

نهادهای مالی نظیر بانک‌ها و بیمه‌ها و شرکت‌های کارگزاری، سبدگردانی، سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه کاربر سامانه بورس ویو مفید هستند.

نهادهای مالی و حرفه‌ای های بازار همواره به دنبال ابزارهای پردازش اطلاعات و منابع اطلاعاتی معتبر برای تصمیم‌گیری بهینه و سریع در بازارهای مالی هستند. کارگزاری مفید در سال ۱۳۸۸ با هدف تامین ابزارهای مورد نیاز متخصصان حوزه مالی شرکت پردازش اطلاعات مالی پویا را تاسیس کرد، این شرکت به عنوان اولین شرکت توانست مجوز پردازش اطلاعات مالی را از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کند. از مهمترین محصولات ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به سامانه تحلیل بازار سرمایه «بورس ویو» و «وب سرویس بورس» اشاره کرد.

سامانه تحلیل بازار سرمایه «بورس ویو» اطلاعات مالی را که مهمترین مبنای تصمیم‌گیری برای تحلیل‌گران است را در یک سامانه تجمیع کرده و این قابلیت را دارد که سوابق ۲۰ساله شرکت‌های بورسی از منظر بنیادی، تکنیکال و تابلوخوانی را در بستری حرفه‌ای به کاربران نمایش دهد.

هم اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی دولتی و خصوصی بازار سرمایه سرمایه ایران مخاطب بورس ویو هستند. از جمله کاربران «بورس ویو» می‌توان به نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس نظیر ۵۵ شرکت کارگزاری، ۶۴ شرکت سرمایه‌گذاری، تمامی ۱۰ شرکت تامین سرمایه، ۱۲ شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری و همچنین ۱۳ بانک و موسسه مالی و اعتباری، ۱۱ شرکت بیمه و بیش از ۱۰۰ شرکت مدیریت سرمایه، مادر (هلدینگ) و سایر شرکت‌­های تولیدی و خدماتی زیر مجموعه آن را نام برد.

علاوه بر نهاد های حقوقی، تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران حقیقی که دید حرفه‌ای به بازار دارند درصد قابل توجهی از مشترکان این سامانه را تشکیل می‌دهند.

جهت خرید اشتراک این سامانه می توانید به سایت بورس ویو مراجعه کنید، در اولین ورود به سامانه می توانید از یک هفته دسترسی رایگان آزمایشی استفاده نمایید.

همچنین مشتریان کارگزاری مفید می‌توانند با تخفیف ۷۰ درصدی، به‌صورت نقدی یا امتیازی از طریق سامانه پلکان اشتراک بورس‌ویو را تهیه نمایند.

Twitter Google+ Facebook
320 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها