تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 65415 تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1400

دبیر و عضو هیات مدیره کانون کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق و بهبود معیشت بازنشستگان تأمین اجتماعی با اجرای دو مرحله متناسب سازی در دو سال اخیر به خوبی انجام شده است و تحولات مثبت و روند رو به بهبود و ارتقاء خدمات سازمان مشهود است.

به گزارش صدای پول از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد اشرفی اظهار داشت: دو مرحله متناسب سازی و افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان، سرجمع هزینه مستمری سازمان تأمین اجتماعی را از ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان در میانه سال ۹۹ به حدود ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در ابتدای سال ۹۹ رسانده است که این امر نشان دهنده میزان تلاش و اقدامات ارزشمند انجام شده است.

وی افزود: تجهیز منابع مورد نیاز برای اجرای دو مرحله متناسب‌سازی و شروع پرداخت آن از ابتدای سال ۱۴۰۰ در شرایطی انجام شده است که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور و شیوع کرونا تعداد بیمه شدگان نیز افزایش چندانی نداشته و وصول منابع بیمه‌ای با نهایت همکاری و مدارا با تولید کنندگان همراه است.

اشرفی همکاری و حمایت بیشتر دولت از سازمان تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: دولت باید از سازمان تأمین اجتماعی همچون سازمان بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح حمایت کند و منابع مورد نیاز برای متناسب سازی را هرچه زودتر در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار دهد.

وی افزود: دکتر سالاری با اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کار بسیار بزرگی انجام داده است و امیدواریم شاهد حمایت بیشتر دولت از سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

Twitter Google+ Facebook
151 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها