تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024

ویژه خبری

کیش می تواند بستر توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور باشد واحد خردایش ماهان سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد امیدواریم با انجام پروژه های زیرساختی در چابهار در توسعه منطقه نقش داشته باشیم برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پرداخت ۴ میلیون فقره وام در سال ۱۴۰۳ رکوردهایی که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکسته می‌شود… موافقت مجمع عمومی فوق العاده با افزایش ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه جهان فولاد سیرجان اعطای لوح تقدیر و نشان سفیر سخاوت و نوع‌دوستی به شرکت جهان‌فولاد سیرجان بازدید نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تخلیه نگلات فوق سنگین در بندر شهید بهشتی چابهار معرفی بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسب هفته وحدت صیانت و حفظ شان بازنشستگان، با رویکردهای نوینی مانند واحد مددکاری بیمه ای توسعه یابد توضیحات سازمان تأمین‌اجتماعی پیرامون ادعای کذب استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی حمایت از شرکت های دانش بنیان در بانک ملت شتاب بیشتری می گیرد تجلیل موسسه اعتباری ملل، از قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تخفیف ویژه ۱۰ هزار قلم کالا در فروشگاه‌های شهروند به مناسبت بازگشایی مدارس قطار بدون توقف رکوردشکنی‌های «کنور» در استخراج و تولید محصولات معدنی

0

بهبود ارتباط با سهامداران؛ اولویت اصلی مدیرعامل جدید ثمسکن

  • کد خبر : 115229
  • 13 شهریور 1403 - 16:01
بهبود ارتباط با سهامداران؛ اولویت اصلی مدیرعامل جدید ثمسکن

مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (ثمسکن)، محسن علیزاده؛ با تاکید بر اهمیت ارتباط مستقیم و موثر با سهامداران، مجموعه‌ای از اقدامات جدید را در این زمینه به اجرا گذاشته است.  به گزارش صدای پول، این اقدامات شامل برگزاری جلسات توجیهی، ارائه گزارش‌های جامع و دقیق در زمان‌های تعیین‌شده و پاسخگویی به سوالات سهامداران بوده […]

مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (ثمسکن)، محسن علیزاده؛ با تاکید بر اهمیت ارتباط مستقیم و موثر با سهامداران، مجموعه‌ای از اقدامات جدید را در این زمینه به اجرا گذاشته است. 

به گزارش صدای پول، این اقدامات شامل برگزاری جلسات توجیهی، ارائه گزارش‌های جامع و دقیق در زمان‌های تعیین‌شده و پاسخگویی به سوالات سهامداران بوده است که همگی در راستای افزایش شفافیت و پاسخگویی مدیریت به سهامداران انجام شده‌اند.

🔹 علیزاده در این خصوص گفت: یکی از مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، عدم توجه کافی به نیازها و درخواست‌های سهامداران بود. 

🔹 ما در دوره جدید مدیریتی، تلاش کرده‌ایم تا با ایجاد یک پل ارتباطی مستحکم بین مدیریت و سهامداران، اعتماد از دست‌رفته را بازگردانیم.

🔹 برگزاری جلسات توجیهی و ارائه گزارش‌های جامع و دقیق، نمونه‌هایی از اقداماتی است که در این راستا انجام داده‌ایم.

🔹 این رویکرد جدید، سهامداران ثمسکن را از تغییرات مثبت و تصمیمات استراتژیک شرکت به‌طور کامل مطلع می‌سازد و باعث تقویت روابط بین سهامداران و مدیریت شرکت می‌شود.

🔹 ایجاد این ارتباطات موثر، علاوه بر افزایش رضایت سهامداران، می‌تواند در بلندمدت به بهبود عملکرد کلی شرکت و افزایش ارزش سهام آن در بازارسرمایه کمک کند.

@bourse_khabarname

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=115229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها