- صدای پول - https://sedayepool.ir -

برگزاری نخستین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی کیش

نخستین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی کیش با هدف ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی کیش با حضور دبیر و روسای کمیته فرعی حمل و نقل دریایی و هوایی برای ارائه خدمات شایسته در دو مبادی ورودی و خروجی جزیره کیش برگزار شد.

عزت اله محمدی با بیان این که در حوزه های مختلف برای زمان های خاص و بحرانی پیش بینی های لازم انجام شده است، گفت: مبادی ورودی و خروجی از قبیل “بندر چارک، لنگه و آفتاب” و بخشی که مربوط به اسکان گردشگران در جزیره کیش می شود؛ برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم انجام شده است.

محمدی اظهار داشت: با تعامل میان سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های هواپیمایی و بنادر می توانیم در ایام نوروز خدمات با کیفیتی به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

وی با اشاره به آمادگی کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی در نوروز امسال، گفت: تمهیدات لازم در مسیر های هوایی و دریایی در نظر گرفته شده است تا رضایتمندی گردشگران و مسافران در دو مبادی ورودی و خروجی به جزیره کیش جلب شود.

به گفته محمدی، جلسات ستاد نوروزی به صورت مستمر برای ارائه هر چه بهتر خدمات و رفع موانع و مشکلات از ۲۱ دی امسال آغاز شده و تا پایان ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی، گفت: امید است با توجه به پیش بینی های انجام شده افزایش آمار ورود گردشگران در نوروز ۱۴۰۱به جزیره زیبای کیش را در نخستین نوروز قرن جدید شاهد باشیم.

شایان ذکر است در نخستین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی نوروز۱۴۰۱ گزارشی مربوط به آمار و اطلاعات نوروزسال گذشته ارائه و مورد بررسی قرار گرفت تا سطح ارائه خدمات ارتقاء یابد.