تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 91155 تاریخ انتشار : 9 آذر 1401

 

 

 

مزایده الکترونیکی سراسری شماره ۲۶۳ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این مزایده، هشتمین مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی در سالجاری است، خاطرنشان کرد: ۳۰ استان کشور در این مزایده مشارکت دارند. کالاهای ارائه شده در بیش از ۱۴۰۰ دسته بندی کالایی شامل سوخت، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین آلات راهسازی، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال از قبیل رایانه و تلفن همراه به ارزش افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

غلامی در ادامه بیان داشت: در ضمن ۳۸ دستگاه خودرو سواری وارداتی باقیمانده از دو مزایده فوق العاده قبلی سازمان هم در این مزایده از دو استان بوشهر و خوزستان عرضه و در معرض دید و خرید متقاضیان قرار می گیرند.

 معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: متقاضیان می توانند از روز نهم تا ۱۶ آذر با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به نشانی TAMLIKI.IR جزئیات کالاها را مشاهده کنند و به انبارهای سازمان در استان های مربوطه مراجعه کرده و کالاها را بازدید نمایند.

غلامی در پایان گفت: جلسه رمزگشایی مزایده الکترونیک شماره ۲۶۳ در روز ۲۱ آذرماه سال جاری با حضور اعضای شورای فروش سازمان اموال تملیکی برگزار و برندگان در تارنمای سازمان اعلام خواهند شد.

Twitter Google+ Facebook
89 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها