تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 2286 تاریخ انتشار : 12 آذر 1396

صدای پول: بیمه آسیا در آبان ماه سال جاری بیش از دو هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد که نسبت به آبان ماه سال ۹۵ با رقم دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال حدود ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا – در آبان ماه سال جاری بیش از دو هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد که نسبت به آبان ماه سال ۹۵ با رقم دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال حدود   ۱۷ درصد رشد داشته است.  همچنین این‌شرکت در آبان ماه ۹۶ بالغ بر یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال خسارت به ۶۰ هز ار نفر پرداخت کرده که نسبت به سال گذشته خسارت پرداختی تغییری نداشته  و کنترل شده است.
بیمه آسیا از ابتدای سال ۹۶ تا پایان آبان ماه بیش از ۲۱ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال حق بیمه برای ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر صادر کرد.
همین شرکت در سال ۹۵ طی ۸ ماه نخست سال ۱۸ هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال برای ۴ میلیون و ۳۷۸ نفر حق بیمه صادر کرده بود  بنابراین در سال ۹۶ شرکت بیمه آسیا توانست طی ۸ ماه  حدود ۱۹ درصد رشد را تجربه کرده است.  به لحاظ تعدادی شاهد کاهش اما با لحاظ ریالی با  افزایش روبرو شده است هرچند برنامه خود را پوشش داده است اما کاهش مشتریان یک شرکت باید با مطالعه دقیق تری بررسی شده و آسیب شناسی شود.
در همین دوره مورد بررسی  ۱۲  هزار میلیار ریال خسارت به ۴۶۵ هزار نفر پرداخت شد  اما در سال  ۹۵ طی ۸ ماه ۹ هزار میلیارد ریال خسارت به  ۳۹۷ هزار نفر پرداخت شده بود.
بیمه آسیا طی ۸ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۶ توانست یک هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال حق  بیمه عمر تولید کند .
بیمه شخص ثالث در آبان ماه ببش از ۴۷ درصد از سهم‌ حق بیمه تولیدی بیمه آسیا را به خود اختصاص داده است .
اما طی ۸ ماهه نخست سال ،  بیمه شخص ثالث با مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال  بالغ بر ۴۲ درصد از سهم رشته های بیمه گری بیمه آسیا را تشکیل می دهد بر اساس این میزان حق بیمه تولیدی بیش از ۴ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شد که نسبت سال گذشته افزایش داشته  است.
در دوره مورد بررسی سهم بیمه مسئولیت یک درصد افزایش یافته و از ۴  به ۵ درصد ارتقاء یافته است؛ هرچند که عدد تغییرات چشمگیر نیست اما در بلند مدت گویای تخصصی تر شدن فعالیت شرکت است.
Twitter Google+ Facebook
496 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها