تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 112 تاریخ انتشار : 3 آبان 1396
بانک ملی

اسامی برندگان سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران منتشر شد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان بانک می توانند از طریق وبسایت بانک و وارد کردن شماره حساب خود، از وضعیت برنده شدن حسابشان مطلع شوند. ۸۹ جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه بزرگ سی و هشتمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

۲۸۹  کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۸۹ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، ۹۸۹ کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۰۸۹ کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ ۲۵ میلیون ریال، ۱۸۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۱۰۸۹ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ ۵ میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز این دوره از حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

همچنین در این دوره از قرعه کشی ۸۸۰ هزار و ۸۹ جایزه نقدی هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار ریال برای مشتریان بانک در نظر گرفته شد. به ۶۸۴ هزار و ۲۱۲ نفر از دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران نیز در مجموع جوایزی به ارزش ۹۷۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال اهدا می شود.

Twitter Google+ Facebook
388 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها