تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 1645 تاریخ انتشار : 5 آذر 1396
صدای پول:دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، امروز چهارم دی‌ماه پروژه‌های جدید اداره‌کل خزانه داری و نظام‌های پرداخت این بانک را افتتاح کرد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران این پروژه‌ها شامل؛ مانیتورینگ خودپردازهای(ATM) خارج از شعب، ایجاد خزانه دوبارشمار براساس استانداردهای بانک مرکزی، بازسازی خزانه اصلی، سیستم هواساز خزانه اصلی و دوبارشمار و بازسازی محل استراحت رانندگان حمل پول مطابق شبکه بانکی کشور است که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی این بانک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
دکتر فرحی درحین افتتاح این پروژه‌ها گفت: تحولات و برنامه‌های جدید پست‌بانک‌ایران و موفقیت این برنامه‌ها مستلزم تحول در واحدهای ستادی و شعب این بانک است و اداره‌کل خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت بعنوان یکی از واحدهای نمونه بانک در این مسیر پیشگام شده است .
وی افزود: استفاده بهینه از وجوه نقد و مدیریت این وجوه، نقش اساسی در جلب رضایت مشتریان و تأمین درآمد بانک دارد و خزانه‌داری پست بانک ایران در این زمینه موفق عمل کرده و عملکرد آن در واحدهای ستادی و اجرائی کشور قابل تقدیر است.
همچنین در این مراسم سید اصغر جلیلی‌نیا رئیس اداره‌کل خزانه داری و نظام‌های پرداخت و معاونین این اداره کل روند اجرای پروژه‌ها، خدمات قابل ارائه و نقش این پروژه‌ها در ارتقاء کیفیت خدمات، رفاه همکاران و دستیابی به استانداردهای بانک مرکزی را تشریح نمودند.
جلیلی‌نیا در تشریح ضرورت انجام پروژه‌ها گفت: همگام با تحولات بانک و به‌منظور همگام شدن با گسترش خدمات الکترونیک، افزایش دستگاه‌های خودپرداز و خدمات جدید باجه‌های بانکی لازم بود که واحدهای خزانه‌داری با امکانات و توان مضاعفی به خدمت‌رسانی بپردازند که خوشبختانه با حمایت مدیرعامل و مدیران ارشد بانک و تلاش همکاران این اداره‌کل، امروز پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و امیدواریم با استفاده از این امکانات شاهد تحقق بهتر اهداف بانک و جلب رضایت مشتریان باشیم.
وی از همکاران ستادی اداره‌کل خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت، همکاران ستادی استانی و شعب و باجه‌های بانکی که با تلاش و همدلی در استفاده بهینه از وجوه نقد بانک مؤثر بوده‌اند تشکر کرد.
گفتنی است: درپایان دکتر فرحی با اهداء لوح و هدیه از سیداصغر جلیلی‌نیا، نادر علی‌پور، علیرضا نعمتی، سعید اخوین، حسن محمدی و جهانگیر صبوری تقدیر نمود.
Twitter Google+ Facebook
283 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها