تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 95539 تاریخ انتشار : 9 اسفند 1401

بانک سینا همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی و ثبت سفارش در این سامانه، امکان فعال‌سازی حساب‌های وکالتی برای این گروه از متقاضیان را فراهم کرده است.

به گزارش صدای پول ، علاقه‌مندان برای برخورداری از این امکان می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب وکالتی یا تغییر آن اقدام کنند.

بر اساس این گزارش نحوه فعال‌سازی خدمت حساب وکالتی از طریق مراجعه حضوری متقاضیان به شعب بانک سینا و اعلام درخواست فعال‌سازی حساب بانکی برای خرید خودرو از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی امکان پذیر است.

فرایند کار این گونه است که با ثبت سفارش خرید خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وجه خرید خودرو در حساب مشتری مسدود و پس از طی تشریفات فروش، وجه مربوطه از حساب خریداران نهایی برداشت و به حساب شرکت‌های وارد کننده خودرو که ازسوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می‌شوند، به صورت برخط واریز می‌شود.

گفتنی است در صورتی که مشتری بنا بر هر دلیلی از ادامه فرایند خرید منصرف شود، با مراجعه به شعب سراسر کشور و ارائه درخواست کتبی، امکان غیرفعال‌سازی این خدمت را خواهد داشت.

Twitter Google+ Facebook
139 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها