تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 96833 تاریخ انتشار : 28 فروردین 1402

 

 

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در کارت‌های اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت، موارد ذیل را به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند:

هیچ محدودیتی در استفاده از کارت‌های شخصی سوخت و همچنین کارت‌های جایگاه وجود ندارد و برای مالکان خودروها در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور، امکان استفاده از هر دو نوع کارت به هر میزان میسر می‌باشد.
در راستای تکالیف تعیین شده در قانون، تحویل سوخت منحصرا با کارت هوشمند سوخت در کلیه مجاری عرضه صورت می‌گیرد و توصیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران استفاده از کارت سوخت شخصی به منظور بهبود نظام توزیع می‌باشد.
در کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت به تعداد مناسب کارت جایگاه برای استفاده هموطنان موجود می‌باشد.
در جهت ترغیب هموطنان عزیز برای استفاده از کارت سوخت شخضی، به منظور اجرای قانون مصوب مجلس، کارت‌های اضطراری جایگاه‌های سوخت ساماندهی خواهد شد.
پیرو اطلاعیه‌ها و توصیه‌های قبلی، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور المثنی اقدام نمایند.
هموطنان عزیزی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت ننموده‌اند، به سایت post.ir و epolice.ir مراجعه، یا با سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند.
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

Twitter Google+ Facebook
407 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها