تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 83053 تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1401

معاون وزیر صمت گلوگاه تحریمی حوزه معادن را انتقال فناوری به کشور عنوان و تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری‌های معدنی باید به سمت تأمین نیازهای کشور در این زمینه حرکت کنند؛ البته تقاضای زیادی نیز برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه معدن وجود دارد و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری‌های معدنی آغازشده است.
شرکت‌های معدنی را در رویداد اینوتکس شرکت می‌دهیم
به گزارش  صدای پول از شاتا، رضا محتشمی‌پور بابیان این‌که در این حوزه کار مشترکی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغازشده است، ادامه داد: رویداد نزدیک اینوتکس، رویداد مهم علمی و فناوری کشورمان است و سعی داریم شرکت‌های معدنی را در رویداد شرکت دهیم.
ظرفیت بازسازی ماشین‌آلات معدنی در کشور وجود دارد
معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت بابیان این‌که ظرفیت بازسازی ماشین‌آلات معدنی در کشور وجود دارد، اضافه کرد: شرکت‌های توانمندی وجود دارد که توانایی این کار را با تأمین نیروی انسانی مجرب دارند، البته برخی ماشین‌آلات معدنی نیز به علت نداشتن صرفه اقتصادی یا قدیمی بودن ممکن است ظرفیت بازسازی نداشته باشند.
وی همچنین تصریح کرد: حدود ۱۵ هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی بالای ۲۰ سال و ۵ هزار دستگاه از این ماشین‌آلات نیز بالای ۳۰ سال سن دارند و ظرفیت خوبی برای بازسازی ماشین‌آلات پیش روی شرکت‌های توانمند وجود دارد.

Twitter Google+ Facebook
144 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها