تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 87386 تاریخ انتشار : 23 مرداد 1401

با امضای تفاهمنامه مشترک میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال؛ کارت هواداری این باشگاه به زودی در تمامی شعب بانک شهر ارائه می‌شود.

به گزارش  صدای پول ، سیدمحمدمهدی احمدی در مراسم امضای این تفاهمنامه با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی هموطنان در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، از خداوند متعال می خواهیم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و ائمه معصومین (ع) قرار دهد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه امروزه باشگاه های فرهنگی ورزشی کشور در رشته های مختلف به سوی مدیریت حرفه ای قدم برمی دارند، گفت: در این راستا، یکی از مهم ترین اقدامات باشگاه ها در راستای کسب درآمد های پایدار، استفاده از پتانسیل های مختلف به خصوص ظرفیت های نهفته در هواداران خود است.

وی با تاکید بر اینکه شاهد هستیم باشگاه استقلال در دوره جدید مدیریتی به دنبال افزایش درآمدهای پایدار است، تصریح کرد: این باشگاه در یک اقدام مهم، با همکاری بانک شهر تصمیم به تعریف “کارت هواداری” برای طرفداران خود گرفته است.

احمدی با بیان اینکه با این اقدام طرفداران باشگاه استقلال در کمک هدفمند و بدون هزینه به این باشگاه سهیم بوده و از مزایای کارت هواداری نیز بهره مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: مشتریان فعلی و جدید بانک شهر می توانند با دریافت کارت هواداری باشگاه استقلال ضمن بهره مندی از برترین خدمات بانکی در تمامی حوزه ها، بدون پر داخت هزینه به باشگاه محبوب خود کمک کنند.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: اگر در تعامل با باشگاه استقلال و هواداران آن، در اجرا و تحقق اهداف این طرح موفق باشیم؛ قطعا شاهد خواهیم بود که سایر باشگاه های فرهنگی ورزشی کشور برای تحقق بخشی از درآمدهای پایدار خود به این مهم توجه ویژه کنند.

در ادامه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با اشاره به پیشرو بودن بانک شهر در ارائه خدمات نوین بانکی به شهروندان در تمامی شهرهای کشور، گفت: امید داریم با همکاری این بانک و حمایت هواداران باشگاه استقلال، بتوانیم در تامین و افزایش منابع مالی باشگاه موفقیت های چشمگیری بدست آوریم

آجورلو با بیان اینکه تلاش می کنیم از تمامی ظرفیت های موجود و فرصت های اقتصادی برای کسب درآمد پایدار استفاده کنیم، تصریح کرد: طرفداران باشگاه استقلال با استفاده از کارت هواداری، خواهند توانست در پیشبرد اهداف باشگاه مثمرثمر باشند.

Twitter Google+ Facebook
170 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها