تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 56815 تاریخ انتشار : 30 مهر 1399

مرحله کشوری «جشنواره باران وحی » به صورت ویدئو کنفرانس به میزبانی کمیته امداد استان تهران در بخش هنری و رشته قصه گویی برگزار شد.
به گزارش صدای پول از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان،معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری « جشنواره باران وحی» به میزبانی این نهاد،گفت: افراد راه یافته به مرحله کشوری هنری در رشته قصه گویی به رقابت پرداختند.
وی افزود: این جشنواره در بخش ها و رشته های متنوع در دو مرحله مقدماتی و کشوری به صورت ویدئو کنفرانس به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با هدف استفاده بیشتر از فضای مجازی و استعداد یابی توسط تیم داوری کشوری انجام شد.
زمانیان با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی باران وحی در چهار محور آوایی، معارفی، هنری و ادبی و در ۱۱ رشته با شرایط استاندارد برگزار شده است، یادآور شد: کمیته امداد استان تهران در بخش آوایی قرائت و ترتیل جشنواره قرآنی باران وحی میزبان شرکت کنندگان بود و امروز ۳۰ مهر ماه نیز در بخش هنری و رشته قصه گویی میزبان مرحله کشوری است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: از ۳۰۰ نفر راه یافته در مرحله اول کشوری در بخش هنری و رشته قصه گویی ۳۲ نفر به مرحله پایانی راه یافتند که از این تعداد سه نفر، مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران هستند.
وی ادامه داد: با حضور هیأت داوران در سالن شورای کمیته امداد استان تهران، این دوره از مسابقات قرآنی باران وحی با شرکت ۱۴ استان در حال برگزاری است.
گفتنی است: ۱۶ هزار نفر شرکت کننده در مرحله مقدماتی که از آبان ماه ۹۸ در این دوره از مسابقات باران وحی شرکت کردند و مرحله کشوری از ۲۵ شهریور ماه به ترتیب در استان های تهران در بخش تحقیق و ترتیل، استان اصفهان در بخش حفظ ، استان مازندان در بخش سخنرانی و دکلمه و امروز سی ام مهرماه اختتامیه این جشنواره در استان تهران و رشته قصه گویی در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

Twitter Google+ Facebook
506 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها