• امروز : یکشنبه, ۲۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 July - 2024

ویژه خبری

درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان بورس تهران؛ پذیرش مدرن ترین پالایشگاه خاورمیانه در بازار سرمایه هر سهم “معین” ۳۲۰ ریال سود گرفت مسکن اقتصادی میانبری برای حل بحران مسکن است آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا برای دومین سال پیاپی گزارش حسابرس منطقه ویژه لامرد بدون بند و به صورت مقبول تایید شد حضور و پاسخگویی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در مرکز ارتباطات مردمی بیش از ۷۰ درصد نهضت ملی از سوی بانک مسکن تأمین مالی شده است ثبت ۱۵ ذوب و ریخته‌گری متوالی در پروژه یزد یک / خط تولیدی وایر تابستان ۱۴۰۴ بهره برداری می‌شود دریافت تقدیرنامه چهار ستاره فولاد سنگان در جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی تعامل انجمن سنگ آهن با بازار سرمایه برای جذب سرمایه‌گذاری در دولت چهاردهم/ سیاست‌های حمایتی هدفمند برای ارتقای بخش معدن اعمال شود پرواز همای در آسمان بیمه رازی افتتاح بزرگترین کوره عملیات حرارتی مجتمع صنعتی اسفراین اکبر جلیلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا شد زمان برگزاری و اجرای سه دوره نمایشگاهی تغییر یافت شعبه شرق شرکت وثوق در مشهد افتتاح شد آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم

3

کسب رتبه اول گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش

  • کد خبر : 113375
  • 18 تیر 1403 - 11:41
کسب رتبه اول گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش

گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس خودرو را کسب کند. […]

گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس خودرو را کسب کند.

به گزارش  صدای پول از سایپانیوز، جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره دستاورد این مجموعه در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی گروه سایپا، ‌گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد گروه سایپا است.

او افزود: در سه ماهه نخست سال جاری با اقدامات جهادی، تشکیل تیم‌های حل مساله، شناسایی کاستی‌ها در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی اثر بخش و تکمیل سوابق ارزیابی سال گذشته، در جهت اعتلای نام خودروسازی سایپا گام برداشته شده است.

توسلی مهر تاکید کرد: هر ساله شرکت‌های خدمات پس از فروش، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرکت سایپایدک موفق شده در سال جاری سه ستاره کیفی و رتبه یک در محصولات تولیدی گروه سایپا (سواری) را کسب کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ماموریت گروه سایپا با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت در ارائه خدمات مطلوب و شایسته مردم ایران، بیشتر از پیش شده است. مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت‌های گروه سایپا بوده است.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=113375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها