تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

کد خبر : 88897 تاریخ انتشار : 30 شهریور 1401

پس از دو سال انتظار، Messe برلین، محل برگزاری همیشگینمایشگاه IFA، از ۱-۵ سپتامبر میزبان بیش از ۲۴۰,۰۰۰ نفر بود و بدین ترتیب IFA 2022 با بازگشتی مقتدرانه، تمام‌وکمال برگزار شد.

امسال ال‌جی الکترونیکس (LG) با شعار « Life, Reimagined»، جدیدترین نوآوری‌های کاربر‌محور خود را که امکانات و تجربیاتجدیدی به زندگی روزمره افراد می‌افزاید به نمایش گذاشت.

از جمله نوآوری‌های متعدد ارائه‌شده در IFA، که احتمالاً بیش از باقی محصولات نظر هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کرد، تلویزیون ۹۷اینچی  OLED evo Gallery Edition بود؛ بزرگ‌ترین تلویزیون OLED جهان که به لطف فن‌آوری پیکسلهای خودنورده، کیفیت تصویر بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. سایر تلویزیون‌های صفحه‌بزرگ، از جمله تلویزیون ۸۸ اینچی  LG SIGNATURE OLED 8K و تلویزیون ۱۳۶ اینچی Micro LED ۴K، اثبات مجدد برتری ال‌جی در حوزه تلویزیون‌ها در سراسر جهان میباشد.

از دیگر محصولاتی که توجه افراد زیادی مخصوصاً گیمیرها را به خود جلب کرد می‌توان به Flex Arcade Zone اشاره کرد که چندینغرفه گیمینگ برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته بود تا بتوانند LG OLED Flex مدل (LX3) را تجربه کنند. صفحه‌ی نمایش LX3، که اولین صفحه   نمایش OLED ۴۲ اینچی جهان با قابلیت خم شدن است، از حالت کاملاً مسطح به حالت خمیده تغییر می‌کند تا کاربران بتوانند از میان ۲۰ درجه‌ انحنای مختلف، مناسب‌ترین انحنا را انتخاب کنند. همچنین برای استفاده‌ی راحت‌تر کاربران، آن‌ها می‌توانندبه‌راحتی و با استفاده از دکمه‌ی مخصوصی که روی ریموت تعبیهشده یکی از دو سطح انحنایی را که به شکل پیش‌فرض تنظیم شده انتخاب کنند.

ال‌جی همچنین به معرفی جدیدترین لوازم خانگی خود پرداخت و از جمله محصولات معرفی شده، یخچال MoodUP جدید بود. پنل‌هایدرب LED این یخچال قابلیت تغییر رنگ دارند و از جذاب‌ترینمحصولات الجی هستند. به‌لطف خلاقیت جدید و استفاده از پنل‌هایLED، برای درب‌های بالایی این یخچال مدرن امکان انتخاب ۲۲ رنگو برای درب‌های پایینی آن ۱۹ رنگ مختلف در نظر گرفته شده و کاربران می‌توانند با انتخاب آن‌ها، از طراحی بی‌رقیب این شرکت بهره ببرند. صفحه‌ی MicroLED به‌کاررفته در این یخچال، تصاویررنگارنگی پخش می‌کند که نمایان‌گر رنگ‌های زیبای یخچال LG MoodUP است و تجربه‌ی مشاهده این محصول، تجربه‌ایفراموش‌نشدنی خواهد بود.

سایر محصولات ال‌جی که مجهز به برنامه LG ThinQ هستند نیز به برلین راه پیدا کردند. از جمله این محصولات می‌توان به دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Aero Furniture، ماشین لباسشوییLG Washtower و دستگاه نگهداری و مراقبت از کفش LG StylerShoeCase و ShoeCare اشاره کرد. هدف از ایجاد اینفضا نشان دادن چگونگی ارتباط لوازم خانگی ال‌جی با هم از طریقبرنامه LG ThinQ و خلق خانه‌ای کاملاً هوشمند بوده‌است.

با شعار «Life, Reimagined» الجی، به دور از انتظار نیست است که تلویزیون‌های جذاب lifestyle هم در میان محصولات حضور داشته باشند. ال‌جی با مجموعهOLED Object که برای فضای اتاق نشیمنو اتاق خواب طراحی شده است، نشان داد تلویزیون‌هایش به‌راحتیبا هر دکوراسیونی سازگار هستند.

مانیتورهای پیشرفته‌ی ال‌جی نیز در کانون توجه قرار گرفت. مانیتورگیمینگ ۴۲ اینچی UltraGear™ OLED که اولین مانیتور منحنیOLED ال‌جی با نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتز است در IFA 2022 نمایش داده شد. بازدیدکنندگان می‌توانستند لذت بازی‌هایجدید و بهروز را در غرفه‌ی ال‌جی تجربه کنند و با تجربه کردن عملکرد، سرعت و ویژگی‌هایی که مورد نیاز گیمرهای مشتاق امروزی است، شخصاً از تجربه‌ی بی‌نقص گیمینگ لذت ببرند.

IFA بهترین رویداد برای مشاهده و بررسی محصولات و خدمات ال‌جی بود که آسایش و راحتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. ال‌جی در تلاش است که از طریق ارائه راه‌کارهای متعدد زندگیهوشمند که برای برآورده کردن نیازها و سلایق مصرفکنندگانسراسر جهان طراحی شده‌اند، نوآوری‌های کاربر‌محور خود را در اختیار کاربران قرار دهد.

در حالی که ال‌جی بدون شک از ستاره‌های اصلی IFA امسال بود، بسیاری از سازندگان دیگر نیز برای معرفی جدیدترین نوآوری‌هایخود در این رویداد حاضر بودند. از نوآوری‌های پرطرفداری که در تمام نمایشگاه‌های مهم تکنولوژیِ ده سال گذشته حضور داشته «فن‌آوریخانه‌ی هوشمند» است. به دلیل پاندمی جهانی، و تعهد تعداد بیشتری از شرکت‌ها به Matter، که استاندارد جدید خانه‌هایهوشمند است و توسط Connectivity Standards Alliance (the Alliance) ایجاد شده است و شرکت‌های عظیمی مانند گوگل، آمازون و اپل از آن حمایت می‌کنند، زندگی مردم «خانه‌محور»تر شدهاست، و در نتیجه بار دیگر فن‌آوری خانه‌ی هوشمند در صدر اخبار مهم IFA قرار گرفته‌است.

از دیگر موضوعات معروف IFA می‌توان به هوش مصنوعی (AI) اشاره کرد، که به‌سرعت در حال تبدیل شدن به قلب بسیاری از ابزار و خدماتی است که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه AI در اتوماسیون محیط‌های داخلی، پیش‌بینی احتیاجات ما بر اساس الگوی مصرف، ارائه‌ی یادآورهای مفید زمانی و مناسبتی و همین‌طور ارائه‌ی پیشنهاد برای بهبود و توسعه قابلیت‌های کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در IFA امسال، AI از بخش سلامت گرفته تا سرگرمی خانگی، در تمامی بخش‌های فن‌آوری و محصول حضور داشت.

با وجود سازندگان متعددی که اولویت آن‌ها الگوی مصرف پایدار به منظور کاهش تأثیرات زیست‌محیطی و همچنین هموار کردن راه به سمت آینده‌ای روشن است، پایداری از دیگر موضوعات مهم IFA بود. محصولات سازگار با محیط‌زیست که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، از مواد بازیافتی تولید می‌شوند و هم‌زمان با به‌حداقل رساندن آلاینده‌ها، قابلیت تعمیر آسان دارند و بازیافت‌پذیر هستند حالا بیش از همیشه محبوب هستند و ماندگار خواهند بود.

نمایشگاه IFA 2022 به پایان رسید، اما منتظر نوآوری‌های جدید ال‌جی باشید!

###

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکیمصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی(راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهایتجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشیبالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگانپیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها،ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.comمراجعه نمایید.

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

Twitter Google+ Facebook
68 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها