تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 89216 تاریخ انتشار : 12 مهر 1401

با حضور مدیر بازاریابی و فروش صنایع شیر ایران، نشست تخصصی ارزیابی حسی محصولات تولیدی پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

به گزارش صدای پول از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این برنامه سید جلال هاتف مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی گفت: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که هم مشتریان و مصرف کنندگان داخلی و هم مشتریان صادراتی، هنگام مصرف فرآورده های لبنی « پگاه » حس تازگی و کیفیت را به خوبی لمس کنند.

مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی با اشاره به این موضوع که مدیریت نوآوری چیزی فراتر از برنامه‌ریزی نیاز دارد، تاکید کرد: این امر برای شرکت‌ها ضروری است که همواره نقاط ضعف و مشکلات خود را شناسایی کرده و به آن بپردازند، چرا که نوآوری به عنوان یک استراتژی به توسعه سبد تولیدی پگاه، منجرمی‌شود.

وی تصریح کرد: در نشست تخصصی ارزیابی حسی محصولات لبنی پگاه با برندهای مختلف دیگر، محصولات تولیدی پگاه آذربایجان شرقی بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده و در آینده باید برای توسعه بیشتر فروش و بازار، نسبت به تکمیل سبد تولیدی این شرکت و توسعه محصولات جدید، بیش از پیش تلاش می‌کنیم.

Twitter Google+ Facebook
73 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها