• امروز : سه شنبه, ۲۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 July - 2024

ویژه خبری

درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان بورس تهران؛ پذیرش مدرن ترین پالایشگاه خاورمیانه در بازار سرمایه هر سهم “معین” ۳۲۰ ریال سود گرفت مسکن اقتصادی میانبری برای حل بحران مسکن است آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا برای دومین سال پیاپی گزارش حسابرس منطقه ویژه لامرد بدون بند و به صورت مقبول تایید شد حضور و پاسخگویی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در مرکز ارتباطات مردمی بیش از ۷۰ درصد نهضت ملی از سوی بانک مسکن تأمین مالی شده است ثبت ۱۵ ذوب و ریخته‌گری متوالی در پروژه یزد یک / خط تولیدی وایر تابستان ۱۴۰۴ بهره برداری می‌شود دریافت تقدیرنامه چهار ستاره فولاد سنگان در جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی تعامل انجمن سنگ آهن با بازار سرمایه برای جذب سرمایه‌گذاری در دولت چهاردهم/ سیاست‌های حمایتی هدفمند برای ارتقای بخش معدن اعمال شود پرواز همای در آسمان بیمه رازی افتتاح بزرگترین کوره عملیات حرارتی مجتمع صنعتی اسفراین اکبر جلیلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا شد زمان برگزاری و اجرای سه دوره نمایشگاهی تغییر یافت شعبه شرق شرکت وثوق در مشهد افتتاح شد آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم

0

نحوه پیگیری عدم واریز یارانه مشتریان

  • کد خبر : 38090
  • 03 مهر 1398 - 8:50
نحوه پیگیری عدم واریز یارانه مشتریان

شعب بانکی می‌توانند با استفاده از سامانه الکترونیکی خود نسبت به بررسی دلیل عدم واریز یارانه نقدی مشتریان مراجعه کننده اقدام کنند. به گزارش  صدای پول از ایبِنا، دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در راستای عدالت اجتماعی و توزیع هدفمند یارانه‌ها از ابتدای سال جاری بر حذف یارانه افراد پر درآمد در سه دهک بالای […]

شعب بانکی می‌توانند با استفاده از سامانه الکترونیکی خود نسبت به بررسی دلیل عدم واریز یارانه نقدی مشتریان مراجعه کننده اقدام کنند.

به گزارش  صدای پول از ایبِنا، دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در راستای عدالت اجتماعی و توزیع هدفمند یارانه‌ها از ابتدای سال جاری بر حذف یارانه افراد پر درآمد در سه دهک بالای درآمدی تاکید کرده و بر اساس روندی که از شهریور ماه آغاز شده تا به امروز حدود ۲۰۰ هزار خانواده از یارانه نقدی حذف شده‌اند، اما فرصتی برای پیگیری چرایی و اعتراض برای حذف یارانه قرار داده شده تا در صورت وجود اشتباه روند واریز یارانه ادامه پیدا کند؛ بر همین اساس هنگامی که پیامک قطع یارانه نقدی از سر شماره ” Yarane” برای سرپرست خانوار ارسال می‌شود امکان بررسی و اعتراض وجود دارد؛ لازم به ذکر است که برای پیگیری قطع یارانه یا عدم واریز بدون پیامک نباید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه داشت و صرفا شهروندان باید به شعب بانک عامل خود مراجعه داشته باشند.

پست بانک ایران و برخی دیگر از بانک‌های دولتی و خصوصی در راستای مراجعه متعدد مشتریان به شعب برای پیگیری عدم واریز یارانه به دلیل دریافت پیامک قطعی یارانه یا عدم واریز یارانه بدون دریافت پیامک اطلاعیه را منتشر کرده‌اند که بر اساس آن کارمندان شعب بانک‌ها باید در صورت مراجعه مشتریان مبنی بر عدم واریز آخرین مرحله یارانه لازم است تا همکاران پس از اطمینان از عدم واریز یارانه به حساب‌های مشتری (با عنایت به عدم ارسال پیامک واریز) در صورتی که در سامانه EBANK.REFAHI.IR عبارت “قطعی” به نمایش درآید و در قسمت یارانه پرداختی نیز وجود نداشتد، آن مشتری توسط سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها از دریافت یارانه محروم شده، اما در صورتی که در سامانه مزبور عبارت “رد حساب” درج شده بود، جهت دریافت یارانه در مرحله بعد باید شماره حساب مشتری دوباره توسط شعبه در قسمت مربوط ثبت شود.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=38090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها