• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

ویژه خبری

همایش نخستین کاربرد متاورس ایرانی در ارتباطات برگزار شد مدیر اکتشاف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آورد منتخب بانک صادرات ایران در روز تعطیل پنجشنبه فعال هستند افزایش ۵۶ درصدی سود خالص بانک صادرات ایران نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت صورت های مالی سال ۱۴۰۲ بانک کشاورزی تصویب شد شکستن رکورد تاریخی تولید پلی اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی پروژه Net Zero شرکت نستله: راهکاری برای آینده‌ پایدار افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات توسعه اقتصادی کشور ها بدون تبادلات بین المللی امکان پذیر نیست اضافه شدن هزینه ۲۰هزار تومانی هلال احمر به حق بیمه اربعین «رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم تمدید جشنواره ستارگان زندگی بیمه ایران

0

مردم ریسک زلزله و حوادث طبیعی را با بیمه نامه پوشش دهند

  • کد خبر : 1732
  • 06 آذر 1396 - 7:45

صدای پول: یک مدیر صنعت بیمه گفت: بیمه نامه های آتش سوزی، خطرات ناشی از زلزله را نیز پوشش می دهند و بهتر است مردم با خرید این بیمه نامه ها، دارایی خود را در برابر حوادث طبیعی بیمه کنند. به گزارش صدای پول به نقل از ایرنا، «محمود امراللهی»  در نشستی با خبرنگاران با […]

صدای پول: یک مدیر صنعت بیمه گفت: بیمه نامه های آتش سوزی، خطرات ناشی از زلزله را نیز پوشش می دهند و بهتر است مردم با خرید این بیمه نامه ها، دارایی خود را در برابر حوادث طبیعی بیمه کنند.

به گزارش صدای پول به نقل از ایرنا، «محمود امراللهی»  در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه ایران روی کمربند زلزله قرار گرفته است، فرهنگ سازی در زمینه توسعه صنعت بیمه را به نفع مردم، این صنعت و اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: برخی از شرکت های بیمه طرح های متنوع و جدیدی را برای تحت پوشش قرار دادن این ریسک در نظر گرفته اند که با ترویج فرهنگ بیمه ای و ارائه بسترهای مناسب توزیع می‌توان فروش آنها را توسعه داد.
امراللهی ادامه داد: شرکت های بیمه نیز می توانند با توجه به ماهیت ساختمان های احداث شده و در نظر گرفتن شرایط منطقه ای، بیمه نامه مختلفی برای پوشش اموال بیمه گذاران در برابر خطر زلزله و با نرخ فنی و مناسب ارائه کنند.
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ بیمه در بین عامه جامعه اظهار داشت: شرکت های بیمه باید با تهیه پوشش های اتکایی مناسب، ریسک های پذیرفته را توزیع کنند تا در زمان حادثه با مشکل مواجه نشوند.
امراللهی درباره عملکرد شرکت بیمه متبوعش در حادثه زلزله اخیر در کرمانشاه نیز گفت: بیمه رازی در مجموع ۱۰۹۱ فقره بیمه نامه آتش سوزی برای استان کرمانشاه و مناطق همجوار صادر کرده که سرمایه تحت پوشش این بیمه‌نامه‌ها حدود ۷۸۰۰ میلیارد ریال است.
وی افزود: بر اساس این بیمه نامه ها ساختمان و اثاثه واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی تحت پوشش خطرات اصلی و تبعی زلزله قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۵۳ مورد خسارت در زلزله اخیر به بیمه رازی گزارش شده است، گفت: سهم استان کرمانشاه تعداد ۴۸ فقره، استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تعداد ۴ فقره و استان ایلام ۱ فقره است.
امراللهی درباره روند کارشناسی مناطق زلزله زده افزود: این شرکت در نخستین ساعات بعد از حادثه، اقدام به اعزام کارشناسان ارزیاب خسارت خود به منطقه کرد.
مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه رسانه ها و شرکت های بیمه باید اهمیت تهیه پوشش های بیمه را به مردم گوشزد کرده و به توسعه فرهنگ بیمه کمک کنند، گفت: در زمان وقوع حوادث طبیعی بویژه زلزله مردم به اهمیت بیمه در زندگی خود پی می برند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود بسترهای اینترنتی موجود در شرکت‌های بیمه و شبکه گسترده فروش این شرکت‌ها تهیه بیمه نامه آتش‌سوزی به راحتی امکان‌پذیر است و از این رو شرکت‌های بیمه باید با ارائه طرح‌های بیمه‌ای مختلف و با حق بیمه حداقلی زمینه را برای خرید بیمه‌نامه مربوط به اینگونه خطرات فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داد.شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، در این زمین لرزه ۴۸۳ نفر جان باخته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ نفر مصدوم شده اند.
پس لرزه ها هنوز ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها