تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 62617 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۹

مدیرعامل بانک ملی ایران به مردم توصیه کرد تا جایی که امکان پذیر است به صورت حضوری به شعب بانک‌ها مراجعه نکنند، چرا که عمده خدمات از سامانه‌ها و اپلیکیشن ها قابل دریافت است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه خوشبختانه بانکداری الکترونیک کشورمان بسیار پیشرفته است، اظهار کرد: تقریبا همه بانک ها اپلیکیشن و سامانه های متفاوتی دارند که ضرورت حضور مردم در شعب را به حداقل رسانده و مشتریان می توانند بسیاری از خدمات را از طریق تلفن همراه هوشمند خود به صورت غیرحضوری انجام دهند.

، به گزارش صدای پول، محمدرضا حسین زاده در گفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: بانک ملی ایران نیز چند اپلیکیشن و سامانه از جمله ایوا، بله، بام و ۶۰ دارد و این در حالی است که به تازگی نیز  موفق شدیم با کمک ستاد ملی با کرونا و پیگیری وزارت اقتصاد مصوبه امضای دیجیتالی و همچنین صدور سفته و تمبر الکترونیکی را بگیریم.

وی ادامه داد: این مصوبه بسیار گره گشا است چرا که بسیاری از امور از احراز هویت گرفته تا افتتاح حساب پرداخت تسهیلات اقساط و … با تلفن همراه هوشمند انجام می گیرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: به مردم عزیز کشور و مشتریان بانک ها و به ویژه مشتریان بانک ملی توصیه می کنم تا جایی که امکان پذیر است به صورت حضوری به شعب بانک ها مراجعه نکنند، چرا که عمده خدمات را از سامانه ها و اپلیکیشن ها قابل دریافت است. بنابراین هم برای حفظ سلامت خودشان و هم کارکنان بانک ها در حد ضرورت در بانک ها حضور یابند.

Twitter Google+ Facebook
145 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها