تاریخ : چهارشنبه, ۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 11 September , 2024

ویژه خبری

زنگ ریاست صیدی بر سازمان بورس و اوراق بهادار به صدا درآمد مدیرعامل آسیاتک: فیبر نوری تاثیر مستقیم در اقتصاد و توسعه دارد پاسخ شستا به خبر نادرست خرید سهام گروه اقتصاد مفید و شرکت گروه ملی فولاد پاداش هیأت مدیره صرفا به اعضای حقوقی پرداخت می‌شود نه نمایندگان آن‌ها تغییر زمان برگزاری آزمون بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران لزوم بازنگری و تقویت نقش راهبردی نظام بیمه‌ای در حوزه سلامت کسب رکورد تولید روزانه ۵۳۴۲ تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم توسط چادرملو تامین آسایش خاطر دانش‌آموزان و فرهنگیان اولویت بیمه معلم است تشکل‌ها مسئولانه و با نگاه ملی وارد میدان شوند/ توسعه صادرات اولویت اصلی دولت چهاردهم است ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق اهداف ریلی برنامه هفتم پیشتازی تأمین سرمایه تمدن در توسعه ابزارهای مالی و پوشش ریسک با بلندگوی منحصربه‌فرد سامسونگ آشنا شوید Music Frame: تلفیقی از هنر و فناوری چشم انداز هیجان‌انگیز ال‌جی، برای زندگی آینده با نوآوری‌های “LG AI HOME” در IFA 2024 نگاهی به تاریخچه نوآوری‌های سامسونگ در ۱۰۰ سالگی رویداد IFA / هوش مصنوعی سامسونگ کلید فناوری آینده کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال ۱۴۰۳ حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان محترم ایشان

0

مدیر روابط عمومی بانک دی مدیر برتر شد

  • کد خبر : 1913
  • 08 آذر 1396 - 6:13

صدای پول: بر اساس رای هیات داوران سیزدهمین دوره سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی، بعنوان مدیر روابط عمومی برتر سال ۱۳۹۶ ایران انتخاب شد . به گزارش  صدای پول به نقل ازروابط عمومی بانک دی در چهاردهمین دوره جشنواره برترین های […]


صدای پول: بر اساس رای هیات داوران سیزدهمین دوره سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی، بعنوان مدیر روابط عمومی برتر سال ۱۳۹۶ ایران انتخاب شد .
به گزارش  صدای پول به نقل ازروابط عمومی بانک دی در چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، که در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد به دلیل توجه عملی و عمیق به رویکردهای علمی و دانش محور در زمینه‌های روابط عمومی و در جهت ارتقای اهداف سازمانی،توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی،  لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی به جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی تعلق گرفت.
بنا بر این گزارش سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، سعدالله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در جمهوری اسلامی ایران و سوتلانا استاو ریوا عضو هیات مدیره ایپرا ،رضا مکنون نایب رییس کمیته ملی توسعه پایدار، جمعی از اساتید، صاحبنظران و کارشناسان روابط عمومی کشور از جمله پروفسور باقر ساروخانی در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.
گفتنی است سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به عنوان مهمترین رویداد در عرصه روابط عمومی‌های کشور محسوب می شود که به صورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی برگزار می گردد و در بخش جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی عملکرد روابط عمومی ها به معرفی برترین های این عرصه می پردازد.
لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها