• امروز : چهارشنبه, ۳۰ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 19 June - 2024

ویژه خبری

سرپرست بانک کشاورزی خبر داد: پیش بینی پرداخت ۲۵۰ همت تسهیلات به بخش کشاورزی در سال جاری اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با اعیاد قربان و غدیر در منطقه آزاد انزلی ۶۰۰٫۰۰۰ عروس و داماد از شعب سپهری وام ازدواج گرفتند پیام تبریک بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت ابلاغ آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران اهدای نشان عالی مدیریت خلاق به بانک مسکن رشد ۴۸۶ درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی سپرده کوتاه‌مدت ویژه ممتاز طرح «ربیع» بانک مسکن با ضریب تخصیص ۴۰ درصدی اوراق (تسه) تیم‌های برتر نخستین دوره مرکز Solve for Tomorrow سامسونگ در ایران معرفی شدند سود خالص بانک سینا از ۱۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت بانک دی، فراتر از انتظار در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار بانک سینا ارائه نگین امید سپه برای کمک به تامین نقدینگی خانواده ها با کارمزد ۲ درصد رشد ۸٫۵ درصدی درآمد چادرملو در دو ماهه نخست ۱۴۰۳ فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVD تعاونی‌سازی سبب ایجاد تحول در طرح نهضت ملی مسکن می‌شود

0

مدیر روابط عمومی بانک دی مدیر برتر شد

  • کد خبر : 1913
  • 08 آذر 1396 - 6:13

صدای پول: بر اساس رای هیات داوران سیزدهمین دوره سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی، بعنوان مدیر روابط عمومی برتر سال ۱۳۹۶ ایران انتخاب شد . به گزارش  صدای پول به نقل ازروابط عمومی بانک دی در چهاردهمین دوره جشنواره برترین های […]


صدای پول: بر اساس رای هیات داوران سیزدهمین دوره سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی، بعنوان مدیر روابط عمومی برتر سال ۱۳۹۶ ایران انتخاب شد .
به گزارش  صدای پول به نقل ازروابط عمومی بانک دی در چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، که در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد به دلیل توجه عملی و عمیق به رویکردهای علمی و دانش محور در زمینه‌های روابط عمومی و در جهت ارتقای اهداف سازمانی،توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی،  لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی به جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی تعلق گرفت.
بنا بر این گزارش سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، سعدالله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در جمهوری اسلامی ایران و سوتلانا استاو ریوا عضو هیات مدیره ایپرا ،رضا مکنون نایب رییس کمیته ملی توسعه پایدار، جمعی از اساتید، صاحبنظران و کارشناسان روابط عمومی کشور از جمله پروفسور باقر ساروخانی در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.
گفتنی است سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به عنوان مهمترین رویداد در عرصه روابط عمومی‌های کشور محسوب می شود که به صورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی برگزار می گردد و در بخش جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی عملکرد روابط عمومی ها به معرفی برترین های این عرصه می پردازد.
لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها