تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 65477 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

بانک آینده، در کوتاه‌ترین زمان شنونده حرف شماست

نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری از طریق تلفن ۸۵۹۳۰، شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.
پیام‌های صوتی دریافت‌شده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پی‌گیری‌های لازم بعدی صورت می‌گیرد.

Twitter Google+ Facebook
45 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها