تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

کد خبر : 92547 تاریخ انتشار : 4 دی 1401

 

مدیرعامل ال‌جی در سخنرانی پایان سال برای کارکنان، از آمادگیحرکت به سوی ساختار تجاری برای آینده جهت خلق ارزش‌هایکاربری جدید سخن گفت.

مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس (LG)، ویلیام چو ، در سخنرانی پایانسال خود با اشاره به “تغییرات موفقیت‌آمیز” و “رشد پیروزمندانه” محقق شده در سال گذشته حوزه‎‌های تمرکز آتی این شرکت را معرفی کرد. چو از فرصت پخش زنده برای برقراری ارتباط با کارکنان ال‌جی و مطلع کردن آن‌ها از ۴ حوزه استراتژیکی که شرکت در سال ۲۰۲۳ برای تبدیل شدن به یک ساختار تجاری آینده-محور بر آن تمرکز خواهد داشت، استفاده کرد.    

در آغاز، چو بر اهمیت پیشرفت پورتفوی تجاری ال‌جی تأکید کرد. چو خاطر نشان کرد:”برای افزایش ارزش ال‌جی باید به سرعت رشد کیفی و موتورهای رشد ایمن در حوزه‎‌های دارای پتانسیل بالا راشتاب بخشید. ما در حین پایه‌گذاری و توسعه سریع تجارت‌هایاستراتژیک برای آینده، بر به حداکثر رساندن قابلیت‌های تجاریموجود شرکت برای تقویت مزیت رقابتی کسبوکار اصلی خود تمرکز خواهیم کرد.”    

ایشان صحبت‌های خود را با تأکید بر نیاز به ایجاد یک سیستمتجاری با محوریت مشتری ادامه داد: “ما به تولید نتایج عینی از طریق ادغام نوآورانه تجربه کاربری و دیجیتال‌سازی احتیاج داریم و قصد داریم برای تقویت مشتریمداری و بهبود شیوه کاری خود با تمرکز بر اهداف بلندمدت و نقشه‌های راه به تجربه‌های کاربرینوآورانه‌ فراتر از انتظار دست یابیم.”

سپس چو در خصوص تقویت توانمندی‌های آمادگی برای آینده ال‌جیصحبت کرد:”ما باید از دستیابی به فناوری‌های آینده اطمینانحاصل کنیم و توانایی رقابت نرم‌افزاری خود را از طریقR&D(تحقیق و توسعه) تقویت کنیم، ارزش برند را افزایش داده و اعتبار برند را به‌ویژه در میان نسل جوان ارتقاء دهیم. ما همچنیننیاز داریم تجارت آنلاین را تقویت کرده و بر بازاریابی دیجیتال به منظور توسعه تجارت الکترونیک بیشتر تمرکز کنیم.”

وی همچنین به عدم وجود ثبات در دنیای تجارت اشاره کرد. این شرکت برای ایجاد تغییر بنیادین در مزیت رقابتی ال‌جی و افزایشبهره‌وری عملیاتی با قابلیت پاسخ پیشاپیش به تغییرات دنیایتجارت به تازگی یک گروه ویژه را سازماندهی کرده است. چو گفت: “انتظار داریم با انجام این اقدامات بتوانیم ساختار شرکتیسالم‌تری بسازیم که ال‌جی را قادر سازد به صورت مداوم از طریقتضمین مزیت رقابتی بلندمدت متناسب با پیشرفت‌های تجاری، نتایجمثبت و ارزش‌های کاربری جدید ایجاد کند.”

چو از تمامی بینندگان درخواست کرد به این‌که چه چیزییا چه کسی) شرکت ال‌جی الکترونیکس را تعریف می‌کند فکر کنند. یکایکما در ال‌جی برای مشتریان خود “ارزش‌ساز” هستیم. امیدوارم که همه ما به معنای واقعی، مشتریان خود را ارج نهاده و به راه‌هایمختلف برای فراهم کردن ارزش‌های بهتر برای آن‌ها از طریق ملاقات با آن‌ها، شنیدن نظراتشان و یکی شدن با آن‌ها فکر کنیم.” و ادامه داد: “زیرا ما می‌دانیم که پاسخ‌ها همیشه نزد مشتریان است و با عمیق‌ترنگاه کردن به زندگی آن‌ها و بدست آوردن بینشی وسیع‌تر است که می‌توانیم تجربه‌های کاربری جدید، منحصر به فرد و نوآورانه ارائه دهیم.”      

چو در پایان سخنان خود به تمام کارکنان ال‌جی یادآوری کرد ‌که نحوه فکر کردن و عمل کردن امروز ما، آینده و میزان آمادگی ما برایرویارویی با آن را تعیین می‌کند. “ما باید مثل همیشه، از مشکلات و آزمون‌هایی که ناگزیر با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم دلیرانه و با رویکردیمثبت و با یقین به موفقیت عبور کنیم.”

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکیمصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی(راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهایتجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشیبالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگانپیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها،ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.comمراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

Twitter Google+ Facebook
47 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها