تاریخ : چهارشنبه, ۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 11 September , 2024

ویژه خبری

زنگ ریاست صیدی بر سازمان بورس و اوراق بهادار به صدا درآمد مدیرعامل آسیاتک: فیبر نوری تاثیر مستقیم در اقتصاد و توسعه دارد پاسخ شستا به خبر نادرست خرید سهام گروه اقتصاد مفید و شرکت گروه ملی فولاد پاداش هیأت مدیره صرفا به اعضای حقوقی پرداخت می‌شود نه نمایندگان آن‌ها تغییر زمان برگزاری آزمون بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران لزوم بازنگری و تقویت نقش راهبردی نظام بیمه‌ای در حوزه سلامت کسب رکورد تولید روزانه ۵۳۴۲ تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم توسط چادرملو تامین آسایش خاطر دانش‌آموزان و فرهنگیان اولویت بیمه معلم است تشکل‌ها مسئولانه و با نگاه ملی وارد میدان شوند/ توسعه صادرات اولویت اصلی دولت چهاردهم است ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق اهداف ریلی برنامه هفتم پیشتازی تأمین سرمایه تمدن در توسعه ابزارهای مالی و پوشش ریسک با بلندگوی منحصربه‌فرد سامسونگ آشنا شوید Music Frame: تلفیقی از هنر و فناوری چشم انداز هیجان‌انگیز ال‌جی، برای زندگی آینده با نوآوری‌های “LG AI HOME” در IFA 2024 نگاهی به تاریخچه نوآوری‌های سامسونگ در ۱۰۰ سالگی رویداد IFA / هوش مصنوعی سامسونگ کلید فناوری آینده کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال ۱۴۰۳ حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان محترم ایشان

1

فرهنگ سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه های اجتماعی آغاز شود  

  • کد خبر : 264
  • 08 آبان 1396 - 11:30
فرهنگ سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه های اجتماعی آغاز شود  

صدای پول: قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌ عالی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می کند. […]

صدای پول: قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌ عالی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می کند.
به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین در تشریح اهمیت شبکه های اجتماعی و مجازی و تاثیر آن در حوزه های مختلف گفت: امروز شبکه های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم.

شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبین به استفاده از فضای ایجاد شده اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبین را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبین خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم.

وی افزود: مخاطب بانک داری آینده، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین ما باید هم خودمان و هم مخاطبمان را آماده ارائه خدمات در این فضا کنیم.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها