• امروز : پنجشنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 30 May - 2024

ویژه خبری

منطقه آزاد انزلی دارای ظرفیت های متنوعی برای توسعه همکاری دو کشور است کمال‌وندی: مدیریت جهادی هلدینگ صباانرژی درحوزه اقتصادی نقطه زنی می‌کند ضرورت تفسیر واحد از قانون جدید بانک مرکزی کسب عناوین برتر در یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران از سوی بانک شهر صدور نشان دانش بنیان برای یکی از محصولات تولیدی شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال جهش تولید گام بلند فولاد سنگان در عرصه تولید نوزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی آغاز به کار کرد بازدید مدیران و معاونان وزارت صمت و سازمان ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد دریافت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرایند مبتنی بر ریسک توسط شرکت پتروشیمی نوری درخشش علمی کارکنان بانک سپه در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی بانک مرکزی ابلاغ تحویل موقت واحد اول گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سبزوار نامه رییس سازمان برنامه‌ و بودجه به شورای نگهبان درباره «بند س قانون بودجه» با اجرای طرح هوشمندسازی؛ سودآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به بیش از ۲۰ درصد می رسد مبین انرژی خلیج‌فارس میزبان معاونت دریایی سازمان محیط‌زیست کشور بازدید قائم مقام مدیرعامل از مجتمع آموزشی امام حسین (ع) و مهد کودک نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل

0

فرهنگ سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه های اجتماعی آغاز شود  

  • کد خبر : 264
  • 08 آبان 1396 - 11:30
فرهنگ سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه های اجتماعی آغاز شود  

صدای پول: قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌ عالی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می کند. […]

صدای پول: قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌ عالی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می کند.
به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین در تشریح اهمیت شبکه های اجتماعی و مجازی و تاثیر آن در حوزه های مختلف گفت: امروز شبکه های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم.

شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبین به استفاده از فضای ایجاد شده اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبین را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبین خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم.

وی افزود: مخاطب بانک داری آینده، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین ما باید هم خودمان و هم مخاطبمان را آماده ارائه خدمات در این فضا کنیم.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها