تاریخ : پنجشنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 12 September , 2024

ویژه خبری

تجلیل از بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در استقرار نظارت و تطبیق شرعی اجرای پروژه‌های جهادی محرومیت‌زدایی در روستاهای کرمان با حمایت همراه اول آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیر منقول) برای جهش تولید آسیاتک موفق به کسب رتبه در سه بخش از جشنواره فاوا شد توزیع گسترده ۵۰ تن گوشت گرم گوساله تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت سپاهان و پالایشگاه آبادان حمایت بانک صادرات ایران از اکران ۴ فیلم کوتاه رشد ۱.۴۲ همتی تسهیلات اعطایی در بانک دی شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد مراسم تکریم و‌ معارفه رییس منطقه خراسان شمالی صندوق قرض الحسنه شاهد آیین رونمایی از پوستر مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد انزلی انقلاب سبز گلستان؛ زهکشی ۵۰ هزار هکتار در سایه تحریم‌ها برگزاری مسابقات مقدماتی والیبال آقایان و تیراندازی بانوان در اولین المپیاد ورزشی کارکنان پست بانک ایران در تهران فولاد سنگان؛ پیشگام در توسعه شایستگی مدیران هشتمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

0
همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش(چالش‌ها و راهکارها)

فراخوان یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 114409
  • 25 مرداد 1403 - 9:36
فراخوان یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه کوثر

  بیمه کوثر یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه را با موضوع شبکه فروش (چالش ها و راهکارها) ، در نه محور برگزار می‌کند. به گزارش  صدای پول از روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر سیستم‌ و نوآوری بیمه کوثر، علاقه‌‌مندان به شرکت در این همایش می‌‌‌توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریور ماه […]

 

بیمه کوثر یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه را با موضوع شبکه فروش (چالش ها و راهکارها) ، در نه محور برگزار می‌کند.
به گزارش  صدای پول از روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر سیستم‌ و نوآوری بیمه کوثر، علاقه‌‌مندان به شرکت در این همایش می‌‌‌توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریور ماه از طریق مراجعه به تارنمای همایش به نشانی RMI.kins.ir ارسال کنند.
زهرا جافری در این راستا افزود: از آنجا که رفتار بیمه‎گران و فعالان صنعت بیمه به خصوص شبکه فروش، در شناساندن و به باور رساندن مشتریان در خصوص مزایای بیمه‌ و ارتقاء فرهنگ بیمه‌ای در میان آحاد جامعه بسیار تاثیرگذار است، می تواند سبب رشد ضریب نفوذ بیمه گردد. از همین روی شورای سیاست‌گذاری همایش موضوع “شبکه فروش (چالش‌ها و راهکارها)” را از میان موارد پیشنهادی توسط صاحب‌نظران برای یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزید.
دبیر همایش مدریت ریسک و بیمه در ادامه از تصویب نه محور برای همایش سال جاری خبر داد و گفت: این محورها با عناوین «بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و راهکارها»، «تغییرات و چالش‌های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه»، «ارتقاء مهارت‌ها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه»، «راهکارهای حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه»، «مدل‌های رتبه‎بندی شبکه فروش در صنعت بیمه »، «ساختار شبکه فروش و تاثیر آن بر عملکرد»، «نوآوری و تنوع بخشی در کانال‎های توزیع صنعت بیمه»، « تاثیر اقتصاد بر شبکه فروش صنعت بیمه »، «نقش استراتژی‌های بازاریابی در بهبود و توسعه شبکه فروش»،  پیرامون مسایل ناظر بر شبکه فروش و چالش‌ها و راهکارهایی که این بخش از صنعت بیمه  با آن مواجه است، طراحی و پیشنهاد شده است. در این راستا فعالان سایر صنایع و بخش‌ های خدماتی نیز می‌توانند تجربیات خود را در موضوعات مرتبط با صنعت بیمه کشور به اشتراک بگذارند.
وی در پایان ضمن دعوت از همه اندیشمندان، علاقه‌مندان و فرهیختگان کشور به ویژه فعالان عرصه بیمه برای مشارکت در این همایش تصریح کرد: آثار و مقالاتی که تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ از طریق تارنمای همایش RMI.kins.ir دریافت شود، پس از بررسی و ارزیابی هیات‌ داوران در سه بخش مقالات برتر، صرفاً چاپ و مقالات پوستری انتخاب می‌شوند. مقالات برگزیده همچون سنوات گذشته، علاوه بر اهدای جوایز ارزنده به نویسندگان مقالات برتر، در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ خواهند شد.

https://kins.ir/News/3806

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=114409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها