• امروز : شنبه, ۵ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024

ویژه خبری

اندونزی بازاری بکر برای تولیدات ایرانی/ وضع تخفیفات تعرفه‌ای برای ۲۳۰ کد کالای ایرانی مقرون به صرفه ترین وسیله برای حفظ نظم کمد دیواری! پیام تسلیت مدیر اکتشاف در خصوص شهادت خادم ملت و «شهیدجمهور»، سیدابراهیم رئیسی شهادت، لیاقت مردان خداست و حیف است که این دلاورمردان در بستر به دیدار حق بروند دومین دوره آموزش و توانمندسازی روابط عمومی های اموال تملیکی برگزار شد پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت شهادت رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه پیام تسلیت مهندس بهزاد انصاری مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بدر شرق بمناسبت شهادت آیت الله رئیسی برگزاری اولین نمایشگاه گروهی آثار هنری شینبون در ایران پیام تسلیت سرپرست ایکیدو به مناسبت شهادت حضرت آیت ا.. سیّدابراهیم رئیسی پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان پیام تسلیت مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی ملت شریف ایران حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان پیام تسلیت مدیرعامل ایرانسل به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان سرپرستی تهران جنوب میزبان مدیرعامل بیمه کوثر برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی با حمایت ایرانسل حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت

0

طرح مدیر خدمات ویژه بانک ملی ، تحولی بزرگ در نظام بانکی است

  • کد خبر : 1071
  • 26 آبان 1396 - 10:39
طرح مدیر خدمات ویژه بانک ملی ، تحولی بزرگ در نظام بانکی است

 صدای پول: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: اجرای درست طرح مدیر خدمات ویژه می تواند تحول بزرگی در خدمات رسانی نظام بانکی کشور ایجاد کند. به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی  بانک ملی، برات کریمی در همایش تشریح جایگاه مدیر خدمات ویژه که در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر […]

 صدای پول: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: اجرای درست طرح مدیر خدمات ویژه می تواند تحول بزرگی در خدمات رسانی نظام بانکی کشور ایجاد کند.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی  بانک ملی، برات کریمی در همایش تشریح جایگاه مدیر خدمات ویژه که در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر بانک برگزار شد، با اشاره به وضعیت مطلوب منابع و مصارف و مطالبات معوق بانک ملی ایران گفت: همه اقدامات بانک باید به افزایش رضایت مشتریان بیانجامد.

وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است، جلب اعتماد مشتری است و تنها از این مسیر است که می توان در فضای رقابتی موجود ادامه حیات داد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیک، افزود: روش های قدیمی مانند افزایش نرخ سود سپرده یا تبلیغ خدمات غیرواقعی که پیش از این توسط برخی موسسات مالی انجام می شد امروز نزد مردم رنگ باخته است و خدمات رسانی مطلوب اولویت مشتریان در انتخاب بانک می باشد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مشتریان بانک ملی ایران خاطرنشان کرد: تلاش بانک بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان است به طوری که مشتری بتواند اغلب خدمات مورد نظرش را در هر زمان و مکانی دریافت کند.

به گفته کریمی، طرح های جدید بانک در راستای تسهیل خدمات به مشتریان به شدت مورد تاکید مدیرعامل بانک است و همه توان بانک باید در جهت اجرای درست آن بسیج شود.

وی همچنین ضمن تسلیت حادثه زلزله اخیر در مناطق غربی کشور، تاکید کرد : این بانک همواره در کنار مردم بوده و هست و تا آخرین لحظه خدمت رسانی به آنها را ادامه خواهد داد.

حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این همایش با تاکید بر این که سازمان های بزرگ به دنبال تغییرات مثبت هستند، گفت: بانک به دنبال اقدامات نو و منحصر به فرد است که بتواند در حد بزرگترین و معتبرترین بانک های دنیا به مشتریان خود خدمات ارائه نماید.

محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که اجرای درست طرح های در دست اجرا به باور، برنامه ریزی و پیگیری دقیق نیاز دارد، گفت: خوشبختانه نتیجه اجرای طرح های جدید در تهران بسیار قابل قبول بوده و امیدواریم همین روند تا آخر ادامه یابد.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران نیز با تاکید بر این که رقابت در نظام بانکی ما به یک اصل قطعی تبدیل شده است، گفت: امروز رقابت فقط در نوع خدمات بانکی تعریف شده است و مشتری و نیازهای آنها جایگاه مهمی در برنده بودن بانک ها در فضای رقابتی دارد.

اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران نیز گفت: هدف نهایی از خدمات بانکی، حفظ منزلت مشتری است که این روزها بانک تلاش می کند با طرح های جدید به خوبی این هدف را محقق کند.

در این همایش هادی سالارخیلی نیز رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز گزارشی از ارتقای سطح خدمت رسانی بانک با ارایه خدمات جدید ارائه کرد و در پایان جمعی از مدیران و کارشناسان بانک در پنلی به سوالات شرکت کنندگان درخصوص خدمات جدید پاسخ دادند

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها