• امروز : یکشنبه, ۲۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 July - 2024

ویژه خبری

درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان بورس تهران؛ پذیرش مدرن ترین پالایشگاه خاورمیانه در بازار سرمایه هر سهم “معین” ۳۲۰ ریال سود گرفت مسکن اقتصادی میانبری برای حل بحران مسکن است آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا برای دومین سال پیاپی گزارش حسابرس منطقه ویژه لامرد بدون بند و به صورت مقبول تایید شد حضور و پاسخگویی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در مرکز ارتباطات مردمی بیش از ۷۰ درصد نهضت ملی از سوی بانک مسکن تأمین مالی شده است ثبت ۱۵ ذوب و ریخته‌گری متوالی در پروژه یزد یک / خط تولیدی وایر تابستان ۱۴۰۴ بهره برداری می‌شود دریافت تقدیرنامه چهار ستاره فولاد سنگان در جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی تعامل انجمن سنگ آهن با بازار سرمایه برای جذب سرمایه‌گذاری در دولت چهاردهم/ سیاست‌های حمایتی هدفمند برای ارتقای بخش معدن اعمال شود پرواز همای در آسمان بیمه رازی افتتاح بزرگترین کوره عملیات حرارتی مجتمع صنعتی اسفراین اکبر جلیلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا شد زمان برگزاری و اجرای سه دوره نمایشگاهی تغییر یافت شعبه شرق شرکت وثوق در مشهد افتتاح شد آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم

1
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در جلسه با انجمن صنفی استان اصفهان

شبکه نمایندگی بیمه یکی از مهمترین مزایای بیمه ایران است

  • کد خبر : 112903
  • 26 خرداد 1403 - 9:47
شبکه نمایندگی بیمه یکی از مهمترین مزایای بیمه ایران است

محمدرضا کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در نشست با انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان ،شبکه نمایندگی گسترده در بیمه ایران را از مزایای این شرکت دانست.   کشاورز در تشریح رویکرد فروش بیمه ایران اشاره داشت: فروش سازمانی مشکلات خودش را دارد و به همین دلیل حرکت به سمت خرده فروشی با […]

محمدرضا کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در نشست با انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان ،شبکه نمایندگی گسترده در بیمه ایران را از مزایای این شرکت دانست.

 

کشاورز در تشریح رویکرد فروش بیمه ایران اشاره داشت: فروش سازمانی مشکلات خودش را دارد و به همین دلیل حرکت به سمت خرده فروشی با تکیه بر ظرفیت خوب شبکه نمایندگی رویکرد نوین بیمه ایران می‌باشد.
وی ادامه‌داد: اساسا توسعه بیمه های زندگی و افزایش رضایت مردم از خدمات پس از فروش در جهت رویکرد خرده فروشی مطرح شده است.
مدیرعامل بیمه ایران در پاسخ به درخواست‌های نمایندگان حاضر در جلسه با اشاره به اینکه یکی از  پنج محور ابلاغی سیاستهای عملیاتی سال‌جاری ،توانمند کردن شبکه نمایندگی است افزود: نماینده را عضو خانواده بیمه ایران میدانم و برای همین ۱۲ برنامه عملیاتی برای توانمندسازی آنها طراحی شده است که یکی از این برنامه ها یکسان سازی نرخ بیمه تکمیلی درمان برای نمایندگان بود و علاقه داریم زمینه های استفاده نمایندگان از امکانات رفاهی شرکت را فراهم کنیم.
تلاش میکنیم شبکه نمایندگی به روز شود و با تفویض اختیار مناسب نمایندگان بتوانند در فضای رقابتی، بازاریابی کنند، بر تمدن غنی سازمانی بیمه ایران تاکید دارم و برای احیا این تمدن نیاز به یکسری اقدامات داریم.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=112903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها