🔺سامانه اعلام خسارت برخط شرکت بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه گذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمه های خودرویی(ثالث و بدنه) راه اندازی شد.
🔺به گزارش صدای پول از روابطعمومی و اعلام مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال بیمه کوثر، بیمهگذاران میتوانند به محض وقوع حادثه از طریق سامانه «بیمه کوثر من» خسارت خود را به صورت برخط ثبت و اطلاعات حادثه و تصاویر خسارت وارد شده را به راحتی بارگذاری کنند.
🔺مجتبی بهرامی از تکمیل سامانه و ارائه خدمات ثبت برخط خسارت با همکاری مدیران و کارشناسان معاونتهای فنی خبر داد و افزود: با توسعه خدمات برخط در این سامانه، بیمهگذاران بدون محدودیت زمان و مکان میتوانند اعلام خسارت کنند. همچنین پس از تکمیل مدارک و ارزیابی کارشناسان، مبلغ خسارت در اسرعوقت به حساب زیاندیدگان واریز خواهد شد.
🔺 تسهیل در ارائه خدمات بیمهای، صرفهجویی در زمان، تکریم و کسب اعتماد ذینفعان و نیز توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری مهمترین اصل در عملیاتی شدن این سامانه است.