• امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024

ویژه خبری

سرپرست بانک کشاورزی خبر داد: پیش بینی پرداخت ۲۵۰ همت تسهیلات به بخش کشاورزی در سال جاری اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با اعیاد قربان و غدیر در منطقه آزاد انزلی ۶۰۰٫۰۰۰ عروس و داماد از شعب سپهری وام ازدواج گرفتند پیام تبریک بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت ابلاغ آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران اهدای نشان عالی مدیریت خلاق به بانک مسکن رشد ۴۸۶ درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی سپرده کوتاه‌مدت ویژه ممتاز طرح «ربیع» بانک مسکن با ضریب تخصیص ۴۰ درصدی اوراق (تسه) تیم‌های برتر نخستین دوره مرکز Solve for Tomorrow سامسونگ در ایران معرفی شدند سود خالص بانک سینا از ۱۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت بانک دی، فراتر از انتظار در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار بانک سینا ارائه نگین امید سپه برای کمک به تامین نقدینگی خانواده ها با کارمزد ۲ درصد رشد ۸٫۵ درصدی درآمد چادرملو در دو ماهه نخست ۱۴۰۳ فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVD تعاونی‌سازی سبب ایجاد تحول در طرح نهضت ملی مسکن می‌شود

0
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:

روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است

  • کد خبر : 112116
  • 28 اردیبهشت 1403 - 13:52
روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است

سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را قلب تپنده سازمان دانست.   استاد انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده پردازی و تعهد سازمانی را از ویژگی های اصلی فعالان […]

سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را قلب تپنده سازمان دانست.

 

استاد انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده پردازی و تعهد سازمانی را از ویژگی های اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی بیان کرد و گفت: گستره فعالیت در این حوزه بسیار وسیع و پایان ناپذیر است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه می توانند با ارائه ایده های نو و هوشمندانه در این حوزه موفق و پیروز میدان شوند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین شفاف سازی و آگاهی بخشی از فعالیت سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکردی هدفمند در جهت رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان را از اولویت های اصلی یک روابط عمومی خلاق و پیشرو خواند و افزود: امروز با گسترش رقابت میان برندهای مختلف در بازار، نیاز و ضرورت جامعه به روابط عمومی بیش از پیش احساس می شود و این موضوع مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از سوی روابط عمومی است تا بتواند سازمان را به خواستگاه و سرمنزل مقصود رساند.

استاد روابط عمومی هوشمند و داده محور را عامل موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف بیان کرد و گفت: با ابزارهایی که امروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور نقش موثری در معرفی برند سازمانی، شناخت نیاز مشتریان، نحوه ارائه سرویس ها و محصولات و در نهایت پیشرفت سازمان خواهد داشت.

سید محمد حسین استاد در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش فعالان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه، امروز روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بی شک با تعلیم نیروهای مستعد، با انگیزه و خلاق، در سال های آتی شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=112116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها