تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024

ویژه خبری

اجرای طرح استقبال از مهر در معابر منتهی به مدارس منطقه یک کسب رتبه پنجم تعداد تراکنش‌های شاپرکی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دست پر چادرملو در مسیر توسعه عرضه یک میلیون و ۳۷۹ هزار تن محصول در بورس کالا رئیس جدید سازمان توسعه تجارت منصوب شد فروش ۱۹ هزار تن قیر توقیفی شرکت دبش در مزایده اموال تملیکی نقش آفرینی ایمیدرو در تسهیل زیرساخت ها و سرمایه گذاری های معدنی خراسان جنوبی شناسایی ۱۰ خوشه کسب و کار مرتبط با صنعت کفش و چرم در کشور/طراحی مجتمع تخصصی با همفکری بخش خصوصی برای استقرار فعالان صنعت کفش در تهران با ۲۷ هزار متر مربع فضا راه‌اندازی اتاق فلزات گران بها در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) فولاد خوزستان گواهینامه‌ی تحقیق و توسعه با رتبه پیشرفته کشوری را در حوزه فلزات اساسی بدست آورد سامسونگ از جدیدترین پروژکتورهای لیزری Premiere 9 و Premiere 7 خود رونمایی کرد انتشار اوراق گواهی سپرده عام بانک صنعت و معدن با نرخ سود ۲۱/۵ درصد بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی استان هرمزگان با مشارکت بانک‌آینده تست گرم خط تولید کلاف فولاد سرمد ابرکوه انجام شد پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام به مناسبت هفته وحدت از افزایش فروش گندله تا توسعه هدفمند در «گهرزمین»

0

رشد ۲۷ درصدی بدون احتساب بیمه شخص ثالث 

  • کد خبر : 2951
  • 20 آذر 1396 - 6:41

صدای پول: مدیرعامل بیمه نوین از رشد ۲۷ درصدی این شرکت، بدون احتساب بیمه شخص ثالث طی هشت ماهه نخست سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، هم زمان با دومین نشست هم‌اندیشی مدیران‌ ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در […]



صدای پول:
مدیرعامل بیمه نوین از رشد ۲۷ درصدی این شرکت، بدون احتساب بیمه شخص ثالث طی هشت ماهه نخست سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، هم زمان با دومین نشست هم‌اندیشی مدیران‌ ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۹۶، حسین کریم خان زند با اعلام این خبر گفت: مزیت رقابتی برای رشد مقوله پیچیده‌ای نیست، گاهی یک ایده می‌تواند منشا تحول باشد، خوشبختانه پیاده سازی ایده اتوپلاس در شرکت امروز به رشد ۴۰ درصدی در بیمه های بدنه منجر شده است.

وی ادامه داد: مزیت رقابتی به صورت تصادفی و بدون برنامه حاصل نمی شود بلکه باید این تفکر برای ایجاد تغییر و دستیابی به تحول در سیستم شکل بگیرد. ما در بیمه نوین تلاش می کنیم محصولات و خدمات خود را از طریق رقابت مداری متمایز کنیم.

کریم خان زند درخصوص اهمیت برنامه ریزی برای تعالی سازمانی در بیمه نوین گفت: تعالی سازمانی به معنای خلق ارزش برای تک تک اعضاست. این تعالی بدون گسترش توانایی و ایجاد فرصت رشد برای تمام همکاران، امکان پذیر نمی‌شود. رشد یک مقوله فردی نیست، در بیمه نوین تفکر رشد جمعی باید حاکم باشد و این به معنای مشارکت کارکنان و ایجاد امکان برای رشد برای افراد است.

وی خاطرنشان کرد: برای تغییر وضع موجود باید تصمیم گرفت و این تغییر برای نوآوری و ایجاد فرصت باید با استفاده از یادگیری و آموزش محقق شود. من همواره تأکید کرده ام، نیاز به آموزش و به چالش کشیدن وضع موجود هرگز قطع نمی شود چرا که با توجه به روند تحولات این نیاز هر روز بیشتر از قبل هم خواهد بود.

مدیرعامل بیمه نوین از وضعیت قابل قبول این شرکت در بازار گفت و تصریح کرد: خوشبختانه جایگاه پایداری که امروز در آن هستیم نتیجه تلاش همه کارکنان و شبکه فروش است و اینکه امروز توس رقبا رصد می شویم حاکی از این است که توانسته ایم موقعیت خود در بازار را تثبیت کنیم.

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران‌ ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۹۶، با محوریت بررسی و ارائه راهکارهای “افزایش پرتفوی و مشتری مداری” در هتل بزرگ تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=2951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها