تاریخ : پنجشنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024

ویژه خبری

نهمین شورای خبرگی صنعت بیمه برگزار شد تقسیم سود سهام گروه کشتیرانی رشد ۱۳۴درصدی خالص ارزش دارایی‌های صندوق تداوم اطمینان تمدن گسترش تعامل بانک توسعه صادرات ایران با واحد‌های تولیدی و صادراتی عرضه ۲۳۱ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا بازدید نماینده دیوان محاسبات از انبارهای تملیکی استان آغاز ترانزیت مواد سوختی از بندرامیرآباد به کشورهای حوزه خلیج فارس محسن سیفی: بانک مرکزی اثر مسائل سیاسی بر اقتصاد را مهار کرد پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت تحقق وعده صادق کامیابی فولاد خراسان در بازار محصولات فولادی تداوم معاملات بورس با دامنه نوسان یک درصد، بهترین تصمیم بود برگزاری مجمع عادی سالیانه گروه کشتیرانی بانک ملت ۱۰ هزار بسته کمک آموزشی تحصیلی به دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار اهدا کرد تثبیت دامنه نوسان در محدوده یک درصد میزان القای هیجانات به بازار را به حداقل می‌رساند/ برای گذر از شرایط موجود و ریسک‌های سیستماتیک، بهترین گزینه همین اقدام بود رکوردهای جدید شرکت صبانور طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ مشارکت با بخش خصوصی با ارایه ۹ بسته اکتشافی توسط ایمیدرو

0

راه اندازی «سامانه جامع تبادل اطلاعات ضدپولشویی» و توسعه «بام»

  • کد خبر : 2246
  • 12 آذر 1396 - 7:35
راه اندازی «سامانه جامع تبادل اطلاعات ضدپولشویی» و توسعه «بام»

صدای پول: اقدامات بانک ملی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و توسعه بانکداری اینترنتی و غیرحضوری طی ۱۰۰ روز گذشته قابل توجه بوده است. به گزارش صدای پول به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، راه اندازی سامانه جامع تبادل اطلاعات ضدپولشویی در بانک ملی ایران و تشکیل و مدیریت ستاد پاکسازی اطلاعات مشتریان […]

صدای پول: اقدامات بانک ملی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و توسعه بانکداری اینترنتی و غیرحضوری طی ۱۰۰ روز گذشته قابل توجه بوده است.

به گزارش صدای پول به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، راه اندازی سامانه جامع تبادل اطلاعات ضدپولشویی در بانک ملی ایران و تشکیل و مدیریت ستاد پاکسازی اطلاعات مشتریان با هدف تعیین تکلیف حساب های مشتریان با اطلاعات نامعتبر از مهمترین اقدامات بانک ملی ایران در راستای مبارزه با پولشویی بوده است.

در این مدت وظایف کمیته های اجرایی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم به ادارات امور شعب و شعب مستقل بانک ابلاغ شد.

همچنین برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور نمایندگان واحدهای ستاد و صف در ارتباط با روش شناسی ارزیابی میزان تطبیق فنی فعالیت های بانک با توصیه های گروه ویژه اقدام مالی FATFدر همین راستا بود.

در حوزه توسعه بانکداری اینترنتی و غیر حضوری نیز بانک ملی ایران توسعه سامانه «بام» و به کارگیری پیام رسان «بله» را عملیاتی کرد.

نصب و راه‌اندازی بیش از ۱۶۵ خودپرداز سالنی و دیواری، نصب و راه اندازی ۳۰ دستگاه خود دریافت/ خودپرداز (CRS) در کشور، نصب و راه اندازی۱۰ دستگاه خود بانک (VTM) در تهران، نصب ۲۰۰ دستگاه کیوسک جدید (بهینه یافته کیوسک‌های صدور کارت هدیه و Cashless)، حذف کاغذ ژورنال فیزیکی (تحویلداری خودپردازی) و بهینه سازی سامانه های مکانیزه دریافت عوارض خروج از کشور در فرودگاه امام خمینی (ره) از اقدامات حوزه بانکداری غیر حضوری است.

در این دوره همچنین کیوسک و دستگاه” آنی بانک” بانک ملی ایران در هجدهمین نمایشگاه تلکام رونمایی شد.

نصب ۲۴ هزار و ۱۵۱ دستگاه پایانه فروش ثابت، نصب ۲۳ هزار و ۳۳ دستگاه پایانه سیار معمولی، نصب ۴۸۶ دستگاه پایانه سیار لمسی و نصب هشت هزار و ۵۱۶ دستگاه پایانه ثابت با ارتباط شبکه ای نیز عملیاتی شده است

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=2246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها